Vraag

betaling

  • 31 December 2020
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

Dag. Ik heb daar straks mijn factuur betaald via de app maar nu komt er niet op in verwerking zoals normaal altijd.  Daarvoor was er een storing, iets nadien kon ik toch betalen maar ik vindt het raar dat het er niet opkomt in verwerking. Want ik ga geen 2keer betalen omwille van de problemen de laatste tijd. En die chat is ook maar een flop. Als je iemand wilt spreken dan krijg je niemand te pakke of als het al lang niet meer moet. Het moet terug zoals ervoor zijn dat je iemand tenminste kunt bereiken. Want die virtual assitent trekt op niet veel goed. Begrijp bijna niets en als hij zegt haal collega. Krijg je de hele dag niemand te spreken. Sorry hoor moest effe van mijn lever...want zo word straks mijn abbonement nog afgesloten doordat ik niets zogezegd gedaan heb.


2 reacties

TUI: Als de betaling doorgegaan zou je na tweed dagen het ook moeten zien op http://Myproximus.be dat er geen openstaande rekening meer is. (ik betaal ze ook via deze weg door QR code te scannen)

Reputatie 7
Badge +3

@Skippy1  Je betaling van 31/12/2020 van € 43,38 is goed toegekomen. Groetjes, Antonella

Reageer