Vraag

betaald

  • 7 April 2023
  • 6 reacties
  • 60 Bekeken

Reputatie 1

ik ben van telenet veranderd naar proximus door mijn factuur dat ik in de brievenbus wil en niet online winkel belooft dat geen probleem maar nu was ik te laat met mijn factuur binnen te doen dus bijna geen internet meer maar da is nu betaald maar ik zie dat er nog een factuur open staat maar nog geen factuur in de brievenbus gehad dus ik kan die maar betaal als ik een factuur heb en dan duur het nog 4dagen tot het aanligt dus mijn probleem dat mijn internet nu heel traag is nu wachten op factuur in de brievenbus dankt u gr


6 reacties

@cola1978 
hier zal nu niemand van Proximus meer langskomen aangezien het een verlengd weekend is zal dit pas dinsdag zijn. Maar morgen zou je kunnen bellen naar 0800 22800  hiervoor of ze u hiermee kunnen verdere helpen. 

NB: Openstaande facturen kun je ook natrekken op Http://myproximus.be 

Voor facturatie

 

Reputatie 1

Marin bedankt voor u uitleg  heb nu nog pech met dat  verlengd weekend en bellen ga niet doen legt dat maar ne keer uit aan de telefoon toch bedankt voor u antwoord weet nu waar ik sta gr 

Reputatie 1

heb nu niets meer van internet hoeveel is de betaaling om proximus te stoppen gr

Als je bedoelt Proximus opzeggen, dat kan je op ieder ogenblik zonder kosten.

alleen als je bv een toestel hebt gekoppeld aan een abonnement (joint offer) wat je normaal afbetaald, dan zal je de restwaarde van het toestel moeten betalen als die twee jaar nog niet voorbij zijn.

Reputatie 1

ok bedankt zal ne keer rond kijk wat ik ga doen gr

Reputatie 7
Badge +3

@cola1978 

 er is een duplicaat onderweg per post

Er worden ook herinneringsbrieven verstuurd met vemelding nodige gegevens om betaling in orde te brengen.

Veel mensen werken wel graag werken via Mail én per sms: dubbele check dat aanrekeningen tijdig ontvangen worden, of domiciliering is nog handiger… 

je hebt geen MyProximus account? daar kan je je aanrekeningen nakijken zodat je ten allen tijde info hebt om betalingen te doen.

je kan je producten altijd stopzetten: je moet wel rekening houden met eventuele promotoestellen die onder contract lopen: indien de termijn niet verstreken is, worden verbrekingsvergoedingen aangerekend.

groeten

Tina

Reageer