Hallo, ik bestelde op 23/10 een iPhone 15 online. Ik ontving geen bevestigingsmail en heb geen idee wat mijn bestellingnummer is. Ik heb overal gekeken maar kan mijn bestelling niet terug vinden. Zou iemand mij kunnen helpen?
Dag
Dag. Dankjewel voor de snelle antwoord. Ondertussen heb ik het gevonden, maar heb weer een nieuw probleem. De link die in het bevestigingsmail staat voor de status te volgen werkt niet. Zou het mogelijk zijn als u het voor mij zou kunnen nakijken? Ik zal mijn gegevens aanvullen. Alvast bedankt!
Zou het mogelijk zijn om mijn trackingscode te sturen? Ik heb het namelijk nodig voor het ophalen van mijn pakketje.
Zou het mogelijk zijn om mijn trackingscode te sturen? Ik heb het namelijk nodig voor het ophalen van mijn pakketje.
zal je deze avond een email met de trackingcode ontvangen van Bpost.
Dit van zodra je pakket door Bpost is ontvangen , ( meestal omstreeks 21 uur de avond voor datum van levering).
Hier ook een bestelling gedaan op 31.10 en geen bevestegingsmail gehad geen klantnr niets . gebeld naar het nummer zien ze helemaal niets van mijn gegevens . wel betaald voor de iphone 15 met nieuwe nr . kan iemand me helpen aub
en wat wil dat zeggen ?
Daarstraks via de chat assistent met een collega gepraat en zei vertelde me dt het in orde is en dat het enkel moet worden gekoppeld aan een klantnummer . ik snap het niet meer hoor .
en hoe komt het dat het dan “vast” zit ? en kan ik daar naartoe bellen of mailen ? ik zou toch graag de iphone willen hebben .
zoals ook in ander topic vermeld: bij jou was het eerste order door systeem geannuleerd (fout in systeem), en die terugbetaling van dat toestel is onderweg
Het andere order doorloopt momenteel alle procedures (zoals ID check, betaling, etc) en dan kan de bestelling worden uitgevoerd.
Hopelijk komt het snel in orde, maar een exacte timing kunnen we er niet op plakken, waarvoor excuses.
Tina
zoals ook in ander topic vermeld: bij jou was het eerste order door systeem geannuleerd (fout in systeem), en die terugbetaling van dat toestel is onderweg
Het andere order doorloopt momenteel alle procedures (zoals ID check, betaling, etc) en dan kan de bestelling worden uitgevoerd.
Hopelijk komt het snel in orde, maar een exacte timing kunnen we er niet op plakken, waarvoor excuses.
Tina
Ja dat heb ik ondertussen ook gehoord , maar de ene zegt dat het in orde is dan weer niet ik krijg verschillende antwoorden van jullie .
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.