Vraag

Belogen en bedrogen

  • 14 April 2023
  • 2 reacties
  • 139 Bekeken

Belogen en bedrogen door klantendienst van proximus!

Binnen gestapt bij een proximus winkel om te kijken voor een goedkoper abonnement. Ons nieuw abonnement zou ons 2€ goedkoper uitkomen met onze jarenlange korting en werd ons tot 2 maal toe bevestigt. Ik heb reeds geprotesteerd op mijn eerste factuur van mijn nieuw abonnement. 

Uiteindelijk is ons abonnement 7€/maand duurder? Dit was niet de afspraak en wens ons oud abonnement terug in dienst te stellen. Wie gaat er nu een abonnement veranderen om duurder te gaan betalen? Men ging dit onderzoeken en na uiteindelijk 7 dagen kregen we een botweg antwoord dat de kortingen die we kregen door hun collega’s niet mochten toegestaan worden?! Wat een professioneel gedrag is dit. En Erik ik zou dringend aanraden een cursus in beleefdheid te gaan volgen i.p.v. botweg ongenuanceerd de problemen van klanten aan te pakken. 


2 reacties

@Karel_027 TIP:  Omdat de PX forummedewerkers aan de slag zouden kunnen, als ze maandag hier terug langskomen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden). Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Karel_027 

ik ben gaan zoeken naar je klantgegevens

er was een optie geactiveerd die je niet besteld had, en die is weggenomen

De testfactuur voor mei geeft op 80 cent na hetzelfde bedrag dan wat je ervoor betaalde…

ik contacteer de commerciële dienst om dit verder na te kijken en je tegemoet te komen.

Groeten

Tina

 

Reageer