Vraag

automatische overschakeling naar Flex

  • 14 November 2020
  • 2 reacties
  • 178 Bekeken

Uw referenties: 46203767  en 46594897

Op 9 september 2020 heb ik contact opgenomen met proximus daar ik bijna aan de limiet zat met mijn mobile abonnement. Dit was uitzonderlijk door een niet geplande ziekenhuisopname. De vraag van mij was hoe dit op te lossen . Ze hebben me automatisch en zonder specifieke toelating van mij omgezet naar een flex abonnement met de belofte dat ik niet meer zou moeten betalen (ook voordeelkorting affinity door mijn werkgever) dan voordien.  Ik heb nog 1 maal contact gehad met proximus medewerker die me wel een eenmalige korting toegestaan heeft. Alhoewel hij zijn persoonlijke telefoon en mail aan mij gaf (zie klacht 46203767) heb ik hem naderhand niet meer kunnen bereiken en heb ik geen enkele mail meer beantwoord gekregen door hem. Alhoewel beide medewerkers beloofd hadden dat ik maandelijks niet meer moest betalen blijkt dit niet te kloppen. Ik moet nu 10 euro per maand meer betalen alhoewel ik flex niet gevraagd heb. De 2 gesprekken zouden opgenomen zijn.

Na 2 maand is dit nog steeds niet opgelost. Klacht 46594897 is van 25 oktober.


2 reacties

De proximus forummedewerkers kunnen dit verder voor je wel eens onderzoeken, maar zij komen pas maandag terug langs hier op het forum.

PS: ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen maandag.

Reputatie 7
Badge +3

@eddy_040 

zie ook info in privébericht.

groeten

Tina

Reageer