Skip to main content

volgens de mail : 6 maanden gratis amazon prime en daarna:

volgens de mail :Gratis verzending: dezelfde of de volgende dag in België voor miljoenen artikelen op Amazon.com.be 

📺 Prime Video: de beste films en series, op al je schermen. 

🕹️Prime Gaming: gratis games en een gratis Twitch-kanaalabonnement

Na 6 maanden word je automatisch gefactureerd (€2,99/maand )

is dat dan enkel voor de verzendingen of ook voor video en films/series/games

als je op amazon kijkt  kost dat wel 14.99/maand voor de films…   en 2.99/maand voor verzendingen

of is dat niet dezelfde service

graag wat duidelijkheid - bedankt Guy

Dat is bij amazon hoegenaamd niet duidelijk. Ik bestelde daar ooit Iets en het kon gratis opgestuurd worden, maar uieindelijk bleek het een permanent abonnement te zijn van 2.99  € per maand.  Met of zonder aankoop. Ik heb dan wel heel lang moeten zoeken om dat primegedoe te stoppen. Beter niet aan beginnen. Het is minstens in de grijze zone.

een nadeel is wel dat sommige series/films in een andere taal zijn en geen ondertitels hebben

Audio languages

Français, Français Dialogue Boost: Medium, Français Dialogue Boost: High

Subtitles

None available

is dat zo ?

Ik weet uiteraard niet wie (Proximus, Aamazon ….) u de betrokken e-mail heeft toegestuurd en vermoed dat u uw vraag best aan de betrokken partij stelt

Concreet “standaard” Aamazon.com.be

= gratis snelle bezorging , dus niet noodzakelijk/altijd ‘s anderdaags

&

ja diverse films/series “inbegrepen” maar niet noodzakelijk altijd Nederlands ondertiteld

en inderdaad andere enkel te kopen/huren tegen een (bijkomende)  kost X

Opzeggen gaat normalerwijze snel/eenvoudig via Account - Prime - Beheren Lidmaatschap

Het aanbod van films met Nederlandstalige ondertiteling is erg minimaal bij Amazon prime. 

Een jaar geleden hebben ze me al geschreven dat dat komt, omdat Amazon prime Belgium gebaseerd is op de Franse versie.

Iets met rechten en zo: PrimeVideo werd aanvankelijk in België aangeboden via Prime van Amazon.fr voordat het via Prime van Amazon.de en Amazon.nl aangeboden werd. Daardoor is men bij het aanvragen van de licenties voornamelijk uitgegaan van het Franstalige gedeelte van België. Hierdoor hebben we nog niet alle licenties voor het Nederlandstalige aanbod verkregen voor België.

We werken voortdurend samen met onze partners om onze catalogus te verbeteren en er zo voor te zorgen dat Prime Video-leden toegang hebben tot de best mogelijke selectie films en tv-series.)

Maar nu een jaar later, zijn er er bij Amazon prime blijkbaar nog altijd niet achter dat een groot deel van België Nederlandstalig is en ook graag z'n aanbod in het Nederlands (ondertiteld) zou zien.

Gemiste kans voor Amazon prime, gemiste kans voor Proximus 

Reageer