Vraag

Afbetalingsregeling factuur bijvoegen

  • 20 August 2022
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

 

een aantal weken geleden heb ik bij jullie een afbetalingsregeling opgesteld gekregen voor twee hoog opgelopen facturen. Sinds toen heb ik mijn facturen correct betaald samen met de schijven van het afbetalingsplan af te lossen. 

Ik heb ook sindsdien een derde abonnement aan mijn klantennummer toegevoegd. Ik had er echter niet rekening mee gehouden dat dit al bij mijn huidige factuur zou bijgevoegd worden voor de volledige komende periode. Dit samen met het feit dat ik deze maand veel mobiele kosten heb heeft geresulteerd in een zeer hoog opgelopen factuur welke ik niet meteen kan betalen in 1 keer.


Het is daarom dat ik een laatste maal zou willen vragen of het mogelijk zou zijn deze factuur alsnog bij te voegen aan het huidige afbetalingsplan of een geheel nieuw afbetalingsplan op te starten?

Via mail is me verteld dat dit niet mogelijk was maar dat was de vorige keer ook het geval en toen is het uiteindelijk toch nog geregeld kunnen worden via hier. Het is ook echt de enige mogelijkheid die ik zou hebben deze factuur te betalen  

 

Ik snap dat het mijn eigen verantwoordelijkheid is te zorgen dat ik mijn kosten laag hou en mijn factuur tijdig betaal. 
Ik vraag daarom een laatste maal voor een uitzondering, met oog op het feit dat ik het huidige afbetalingsplan al correct heb betaald en zelfs een deel al vooruit betaald  

 

alvast bedankt

 


2 reacties

FYI: maandag pas komt er iemand van Proximus zelf terug langs hier.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @CLA-CA ik zie dat intussen op 23/08/2022 het nodige werd gedaan. Groetjes, Heidi

Reageer