Vraag

ACTIE FLEX FIBER niet voor bestaande klanten ???

  • 16 December 2021
  • 7 reacties
  • 155 Bekeken

Beste,

Vandaag brief ontvangen dat Fiber kan geinstalleerd worden en ik hier intresse voor heb. Tuurlijk wel… Er zijn echter 2 zaken die mij enorm storen.

  • In mijn brief wordt vermeld dat de koperen kabel naar de toekomst toe sowieso moet vervangen worden. Akkoord maar waarom dat zeggen dat de installatie gratis is????
  • waarom krijgen de nieuwe klanten het aanbod van een TV en of laptop voor €99 bij te bestellen + ze mogen ook genieten van de gratis installatie ??? 

Ik ben echt teleurgesteld hoe er met jarelange trouwen klanten wordt omgegaan….

 


7 reacties

Akkoord maar waarom dat zeggen dat de installatie gratis is

FYI: Proximus bedoelt daarmee als  je later zou aansluiten als kopper bv. zou wegvallen dat het dan  niet meer gratis zou zijn.

@Martin zover was ik al mee. Maar de formulering kon naar mijn inziens anders en zeker naar bestaande en trouwe klanten toe. 

Zoals ook het punt van de nieuwe mensen in de watten te leggen en de bestaande klant te negeren.loyaliteit heeft zijn grenzen...

Reputatie 7
Badge +3

@Jenny_012  De gratis activatie en installatie op fiber zal bij jou geberuen op 03/01.

Elke klant heeft bij aanvang van een promotie kunnen genieten.
Bestaande klanten kunnen, net zoals nieuwe klanten, altijd intekenen op een gecombineerd aanbod ‘smartphone+abonnement’: De beste smartphones | Proximus.
Via Enjoy! kan je genieten van meerdere voordelen en promoties. Ook worden er regelmatig wedstrijden georganiseerd waarbij je leuke prijzen kunt winnen.
Ook bestaan er kortingen voor onze trouwe klanten.
Groetjes,
Antonella

Smartphone noch abonnement nodig.

Enjoy programma van nu laat de wensen over tov vroeger…

Ik stop deze eindeloze discussie her heeft geen zin en jullie zijn van mening dat jullie goed bezig zijn...

Reputatie 7
Badge +3

@Jenny_012 Laat je ons na de installatie op 03/01 iets weten? Dan kijken we wat we voor jou kunnen doen. Groetjes, Antonella

@AntonellaD via dit forum?

Reputatie 7
Badge +3

@Jenny_012 Laat ons inderdaad maar iets weten via dit forum. Groetjes, Antonella

Reageer