Skip to main content

Beste,

 

Gisteren 8/12/22 is er een medewerker bij ons geweest om het bizz s abonnement aan te sluiten. Hij vertelde ons dat we zelf ons andere abonnement bij jullie (familus) moeten opzeggen. Kunnen jullie dit in orde brengen zodat we geen 2 afrekeningen krijgen? We schakelen dus over van privé naar zakelijk. Privé mag volledig opgezegd worden (internet , tv en vaste lijn) daar we nu zakelijk aangesloten zijn.

 

Vriendelijke groeten,

Toon Brosens

BROCON bv 

Kleine Gammel 26

Rijkevorsel 

 

 

 

@PM83 ter info: In afwachting dat de Proximus forummedewerkers (moderators) hier de draad terug opnemen en direct aan de slag zouden kunnen gaan, daarom best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). Trouwens met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

NB; normaal gezien zou je ook via http://myproximus.be dit kunnen opzeggen , onder producten en daar op opzeggen klikken of klik hier → opzeggen | Proximus

 


Forum profiel Aangevuld


@PM83 Opzeg privé 61xxxxx23gaat vrijdag 16/12/22 uitgevoerd worden.Groetjes,Joel


Reageer