Skip to main content

Beste,

Ik wil graag een aanvraag indienen in verband met sociaal tarief. Ik heb een verhoogde tegemoetkoming. Waar kan ik dat aanvragen of lukt dat via deze weg hier? 

@Micke Petit  Best je gegevens dan bij aanvullen. 


@Micke Petit 

Ter bijkomend info: Je gegevens aanvullen in je  → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Dag @Micke Petit je beschikt reeds over een sociaal tarief-dossier bij een andere operator. Een persoon kan slechts één sociaal tarief-dossier hebben.
Het bestaande dossier bij de andere operator kan getransfereerd worden maar dan wordt de reductie bij de andere operator stopgezet. Wenst je het dossier te transfereren naar Proximus? Groetjes, Heidi


Reageer