Vraag

Aanrekeningen niet beschikbaar in PDF op My Proximus

  • 10 May 2023
  • 8 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

Sinds 3 dagen steeds foutmeldingen bij het opvragen van aanrekeningen in PDF formaat op My Proximus.

Dit zowel in de App als de My Proximus website. Niet alleen bij mij ook bij kennissen en familieleden.

Hieronder enkele screenshots.

 

 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Pat52 we zijn op de hoogte en we kregen net volgende update: 

“Het probleem met de foutboodschap is opgelost voor klanten die inloggen in MyProximus met hun login en wachtwoord.

Klanten die proberen om hun factuur te bekijken via de link in de e-bill smooth authentication e-mail kunnen nog problemen ondervinden.

Ga dus zeker na op welke manier de klant probeert om zijn factuur te bekijken en raad aan om dit te doen door rechtstreeks in te loggen met login en wachtwoord!

In uitzonderlijke gevallen kan het nog voorkomen dat klanten een foutmelding krijgen. De technische teams proberen ook hiervoor zo snel mogelijk een oplossing te implementeren. Gelieve dan de klant te vragen om dit te melden door te schudden met zijn gsm indien het probleem nog voorkomt op de MyProximus-app.”

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Pat52 we zijn op de hoogte en we kregen net volgende update: 

“Het probleem met de foutboodschap is opgelost voor klanten die inloggen in MyProximus met hun login en wachtwoord.

Klanten die proberen om hun factuur te bekijken via de link in de e-bill smooth authentication e-mail kunnen nog problemen ondervinden.

Ga dus zeker na op welke manier de klant probeert om zijn factuur te bekijken en raad aan om dit te doen door rechtstreeks in te loggen met login en wachtwoord!

In uitzonderlijke gevallen kan het nog voorkomen dat klanten een foutmelding krijgen. De technische teams proberen ook hiervoor zo snel mogelijk een oplossing te implementeren. Gelieve dan de klant te vragen om dit te melden door te schudden met zijn gsm indien het probleem nog voorkomt op de MyProximus-app.”

@HeidiE  Ter info

Ik heb wel degelijk ingelogd met mijn login en wachtwoord en krijg toch deze foutmelding in de My Proximus App en op de website.

Net nog eens geprobeerd nog steeds foutmelding. Dit voor alle aanrekeningen die in My Proximus staan. ( dus alle vorige aanrekeningen zijn ook niet beschikbaar )

( cache in de App reeds leeggemaakt , cookies in browser reeds verwijderd en reeds 2 maal gemeld via de shaker functie in de App) 

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 als je jouw MyProximus Login even invult in het klantprofiel hier, dan geef ik je als voorbeeld door aan IT - zodat ze verder kunnen nakijken.  

 

TBI: Bij mij net het zelfde probleem.
Als ik veel keer achtereen probeer lukt het soms wel 

Edit: ik denk dat het nu opgelost is.

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 als je jouw MyProximus Login even invult in het klantprofiel hier, dan geef ik je als voorbeeld door aan IT - zodat ze verder kunnen nakijken.  

 

@HeidiE  Heb de gegevens in het ticket privé gezet.

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 IT-ticket IM12223621 opgemaakt, we houden je op de hoogte!

Reputatie 7
Badge +3

@HeidiE  Sinds deze ochtend zijn de aanrekeningen terug beschikbaar in PDF formaat.

Ook staat mijn aanrekening van Mei 2023 er nu ook tussen. ( gisteren middag melding gekregen in de App dat er een nieuwe aanrekening was voor Mei 2023. Doch was deze totaal  niet zichtbaar.)

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 Fijn dat het terug in orde is. Bedankt voor de update!

Reageer