Vraag

Aanrekening vooraanleg

  • 14 October 2022
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Bij mijn aanvraag tot vooraanleg bevestigde men telefonisch dat er geen kosten zouden aangerekend worden voor bestaande klanten. In ons geval was de wachtbuis al volledig voorzien tot de riolering en moesten er geen werkzaamheden gebeuren op privédomein buiten de kabel door de voorziene wachtbuis trekken. Nu bij mijn eerste factuur wordt doodleuk €90 kosten voor de vooraanleg gefactureerd! Tot tweemaal toe telefonisch via de klantendienst bevestiging gekregen dat deze gecrediteerd zou worden maar nog steeds geen bevestiging of creditnota ontvangen. Bij het 2de telefonisch contact kon de proximus medewerker geen duidelijkheid scheppen over kosten vooraanleg en stond werkelijk geen stap verder. 

Het stelt me teleur hoe er beloftes gemaakt worden en dat verdere uitvoering van de klacht niet opgevolgd wordt. 

Iemand ervaring hiermee en een weg naar een oplossing? Klantendienst deelt verschillende informatie. 


3 reacties

Ter info, mogelijks komt er niemand van Proximus meer langs en zal het pas voor maandag zijn in dit geval.

Maar ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +4

Ter info in afwachting van een reactie van een Proximus medewerker (moderator)

Je gaat bouwen? Voorzie je aansluiting | Proximus

Een wachtbuis op privé terrein dient u inderdaad zelf te voorzien en voor een vooraansluiting wordt inderdaad normaal 90 euro aangerekend

 

Een aansluiting zou voor zover mij bekend  in principe kosteloos zijn indien tezelfdertijd een Flex abo zou  onderschreven worden 

Reputatie 7
Badge +3

@Corn7 Er is hiervoor dossier 51453810 aangemaakt.De bevoegde dienst gaat het voor u nakijken en ook zelf terug contact met u opnemen.Groetjes,Joel.

Reageer