Vraag

Aanrekening - Moxi games (third party services)

  • 27 September 2022
  • 5 reacties
  • 36 Bekeken

Beste, blijkbaar wordt er sinds een tijd een third paty service ‘moxi games’ aangerekend via mijn factuur. En dit via het telefoon nummer v mijn minderjarige zoon. Hoe pakt ik dit aan ? Hoe kan ik dit recupereren ? Bedankt om dit te bekijken. Tim


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Tim_034 vul je hier in het klantprofiel je gegevens aan, voor nazicht? Groetjes, Heidi

TBI: je klantenprofiel = → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"

Heidi, Martin, ondertussen heb ik de ndoige gegevens aangevuld. Gelieve na te kijken en me op de hoogte te brengen hoe dit bedrag te recupereren. Bedankt. Tim

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Tim_034 ik maak dossier 51338349 voor de achterliggende dienst. De dossierbeheerder zal je verder contacteren. Groetjes, Heidi

Bedankt. Dat geeft me toch wat hoop ;-)

 

Reageer