Beste,
Ten einde raad richt ik mij via deze weg tot jullie : Mijn klant id = 48497****
Ik heb geprobeerd om via de website mijn abonnement te laten aanpassen want ik zit nog met een verouderde dat stamt vanuit de tijd dat ik nog een zelfstandig bijberoep had. Ik heb het gevoel dat ik daar door ook te veel betaal.
Wanneer ik via de website kies voor het Flex S pack en dit wil bestellen krijg ik altijd een kader te zien met de tekst : “Dit product Flex S kan enkel besteld worden door de eigenaar van de klantenrekening” waarna het winkelmandje terug leeg gemaakt wordt en ik terug bij af sta.
Gans die website van jullie is een ramp, zelfs een simpel mailtje sturen waarin je het probleem wil melden of een aanpassing wil aanvragen is een kluwen door een immens doolhof. Ik heb het uiteindelijk maar voor bekeken gehouden.
Om dan nog maar te zwijgen over die Chat is dat een machine of een mens die daar zit !? Ik ben onder tussen nog aan het wachten. Weet niet waar hij die agent die mij gaat helpen gaan zoeken is maar het is in ieder geval niet dicht bij de deur precies.
Zou het mogelijk zijn dit eens te bekijken het pack S bestaat simpel uit :
Mobiel : 15 GB
TV : basis packet + het Belgische voetbal
Thuis : Internet onbeperkt
Alvast mijn dank hier voor,
Mvg
De Backer Eric