Ik begrijp je niet helemaal, het zal waarschijnlijk duidelijker zijn voor de Proximus moderatoren.
Maar willen zij je verzoek behandelen hebben ze wel de juiste informatie nodig wanneer ze hier de draad oppikken. Vul daarvoor je forum.profiel aan :
Hier: ForumProfiel
Doe dit terwijl je ingelogd bent
In het veld "Ticket" kun je de specifieke info vermeldenDe privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
Vergeet niet onderaan op "sla wijzigingen op" te klikken!!.
En meld het ook even zodra dit gebeurd is.
Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of om het één en ander nog te verduidelijken.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
@Haagen ivan
Kan je via ticket in je forum profiel meer uitleg geven aub? de nodige profielgegevens invullen?
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
Groeten
Tina