Skip to main content

Beste, sinds februari huur ik een nieuwbouwappartement. De verhuurder zei dat ik 6 maanden gratis fiber internet kreeg van Proximus. Door een foutje lag er enkel in mijn appartement geen fiberkabel. Dit werd opgelost door mij tijdelijk een 4G box te bieden. In maart kwam een technieker het kabeltje leggen en had ik de box niet meer nodig. Echter sindsdien ontvang ik iedere maand een aftekening van Proximus terwijl ik nog recht heb op mijn gratis internet. De verhuurder zegt dat de fout ligt bij Proximus. Kan u dit eens nakijken voor mij? Alvast bedankt.

Dag @NielsBas kun je in het klantprofiel hier klantgegevens toevoegen voor nazicht? Groetjes, Heidi


@HeidiE dankjewel voor je reactie, heb gegevens toegevoegd.


Dag @NielsBas ik lees in dossier 54557549: ‘promo geactiveerd vanaf 1/6/2024 ‘. Dat wil dus zeggen dat je de volgende 6 maanden van gratis Fiber geniet! 😉


Reageer