Skip to main content

Goedemorgen,

Na 3 dagen geen TV en een 7 tal chats, sturen jullie mij een nieuwe TV box, waarvoor ik dan nog eens 49 moet betalen? Hopelijk is dit een fout van het systeem.

Referentienummer: R000000110000U9TWI-1 Klantennummer: zie profiel…  Datum van aanvraag: 9 juli 2024

Graag annulatie van deze 49 eur.

 

Vervanging van een defecte tv-box is gratis.
Vervanging door een nieuw model op eigen vraag niet (tenzij begrepen in het pack).
Heb je hiervoor al een factuur gekregen of is het een vraag op voorhand?
Indien je een factuur hebt, zorg dan dat je forumprofiel is aangevuld.

Dat doe je (terwijl je ingelogd bent!) hier: ForumProfiel

In het veld "Ticket" kun je nog specifieke info vermelden.
De privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.

Vergeet niet onderaan op "sla wijzigingen op" te klikken!!. 

En meld het ook even zodra dit gebeurd is.

 


Mijn profiel is aangevuld.

Het betreft geen nieuw model, wel een defect toestel. Dus niet op eigen vraag.

 


Waarom denk je dan dat er 49 euro wordt gevraagd?
Of is er een factuur? 


@Jochen.e 

aanvraag is nog heel recent en kan nog niet aangerekend zijn.  Ook op de toekomstige factuur (nog aan te rekenen items) staat dit niet vermeld

Vermoedelijk is dit gewone standaard info geweest.

Indien het er later toch op komt te staan geef je maar een seintje en dan doen we het nodige.

vriendelijke groeten,

Tina


Reageer