Vragen ivm TV Op Aanvraag-aanbod

  • 24 September 2011
  • 2 reacties
  • 2124 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 587 reacties
Hallo iedereen,

Ik heb 4 opmerkingen/vragen ivm het TV Op Aanvraag-aanbod.

- Komt Disney à la carte (Disney Channel, Disney Junior, Disney XD) weldra ook bij Belgacom TV ? Of heeft Telenet weer met een exclusiviteitscontract staan zwaaien ?

- Zijn er plannen voor Kanaal Z op aanvraag (LookZ) aan te bieden wanneer het exclusiviteitscontract gedaan is met Telenet ?

- Waarom verdween Discovery Channel op aanvraag (samen met History) ?

- In de lijst bij de regionale zenders zijn TV Oost en RingTV nog steeds niet aanwezig. Zijn er plannen om die (weldra) aan te bieden ?

Bedankt voor de antwoorden.

Met vriendelijke groeten,
Tien

2 reacties

Badge
Tien ik denk dat ik op deze antwoorden niet meer ga wachten want hoeveel maal is er al is iets gevraagd en hebben we nooit een antwoord gekregen.Die Duitse zenders waar blijven ze?Ik denk dat ik ze maar beter zelf kan zoeken.Daar bij er zal nog veel op het spel staan nu het voetbal volgend jaar bij telenet zit en dan zal belgacom het zeer moeilijk krijgen dus het is nu of nooit datze iets aan die zenders moeten doen.Of er zullen vele klanten opstappen vrees ik.
Reputatie 5
Badge +2
Ja, Telenet is goed bezig. Weldra weer een forse uitbreiding van het zenderaanbod én ook basisaanbod bij Telenet. En Belgacom stond erbij en lanceerde nieuwe zenders door andere te schrappen.

1 week later is het duidelijk dat Eva of niemand anders een antwoord weet op mijn vragen en opmerkingen. Had dit helaas wel verwacht. Spijtig.

Mvg

Reageer