Beantwoord

Storing History

  • 30 January 2018
  • 17 reacties
  • 224 Bekeken

Vandaag 30/01/2018 valt de zender History regelmatig weg. Geen beeld en geluid meer!
icon

Beste antwoord door Wim VL 1 February 2018, 11:18

Bekijk origineel

17 reacties

mss zou het kunnen helpen door je decoder even te rebooten (stroom even onderbreken).
Maar nog beter is het in volgende volgorde te doen
- decoder stroomloos zetten
- modem 5sec stroomloos zetten en terug opzetten en wachten tot zijn vdsl lampje continu blijft branden
- nu pas de decoder terug onder spanning zetten.
Alle zenders buiten History zijn ok.
Het is enkel de zender History!
dit valt wel nog voor dat het één zender is die problemen heeft en na rebooten van de apparatuur het dan wel terug in orde komt, niet altijd zeker dat het lukt hiermee, enfin dat is wat ik normaal in zo'n omstandigheden zou doen en ik wou het je maar ter info meegeven.
Mvg, Martin.
Reputatie 6
Badge +3
Stef, ervaar je deze problemen nu nog? groeten, Jimmy
Deze voormiddag is de zender terug weggevallen.
Tijdens de reeks “ The Curse of Oak Island” .
Zal een probleem bij History zelf zijn vermoed ‘k.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb toch een mail gestuurd om te laten nakijken, ik hou je op de hoogte.
Ook bij mij dat history regelmatig uitvalt. Al paar weken en heb al regelmatig decoder en modem herstart. Soms is het goed voor ern half uur maar soms maar voor 5 min. Andere decoder nodig?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Rieja, op welke manier zijn bbox en decoder met elkaar verbonden? MVG, Wim
bbox staat gelijkvloers, decoder 1ste verdieping. Is verbonden met PLC-adapters.
Reputatie 7
Badge +4
Ik vermoed dat het probleem daar zit. Heb je de plc adapters al eens uitgetrokken en opnieuw ingeplugd?
Gewoon uittrekken en na 10 sec opnieuw inpluggen? Niets resetten of een andere handeling?
Ik zal vanavond eens proberen dan.
dank u. Ik hou je op de hoogte
Reputatie 7
Badge +4
Inderdaad, laat ons het resultaat maar weten. MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
Dag Stef, het probleem zou moeten opgelost zijn nu. Indien niet laat het ons zeker weten. MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
Mijn excuses, ik had je bericht niet goed gelezen. Je probleem met history is een algemeen probleem en zou normaal nu moeten opgelost zijn. MVG, Wim
Telt dat ook voor mij? Want de plc adapter uittrekken is thuis niet simpel. Zit helemaal onder de bureau en ik ben niet meer zo jong. mvg Ria
Inderdaad als het alleen is met History dat je dit probleem voor had zal het te wijten geweest zijn aan het algemeen probleem.
Reputatie 7
Badge +4
Ja het was ook voor jou 🙂 Mocht het echter toch nog uitvallen laat het ons weten.

Reageer