Proximus tv + chromecast : nog voor vandaag ?

  • 22 September 2018
  • 7 reacties
  • 547 Bekeken

proximus tv app kan nog steeds niet (opnieuw) gecast worden

7 reacties

Ik blijf met verbazing ontdekken dat de combinatie Proximus TV met Chromecast er nog steeds niet (terug) is ... terwijl vele klanten dit al zeer lang vragen en terwijl deze vroeger wel bestond.
Ik ben klant Proximus voor het totaalpakket, maar ben 1/4 van de tijd in het buitenland ... daar kon ik dus via Cast vroeger Proximus TV kijken en nu dus niet meer .. terwijl ik wel een pack betaal alsof ik het 365 dagen zou gebruiken ...
Bovendien heb ik in het buitenland mijn AppleTV toestellen weggedaan en vervangen door Chromecast omdat dit de ideale oplossing was .. tot op de dag dat jullie van een gebruiksvriendelijke App zijn overgegaan naar een gedrocht van een App (ook voor andere functies en reactiesnelheid!) ....
Het gemis van basic rechten als gebruiker duwen mij recht in de armen van andere providers ...
Daarbij valt ook alle professionaliteit van Proximus (naar klantenvriendelijkheid, innovatie en informatie communicatie) over de Proximus TV App te vergelijken met een 3de wereldland ...
Sorry dat ik ze moet stellen.
Mijn buitenlands verblijf is in een land met nog niet de helft van ons BNP .. en hier staan ze serieus wat verder in technologie en zeker inzicht ...
Een ontgoochelde Proximus klant
Reputatie 7
Badge +4
Peter, men is hier nog steeds mee bezig. Helaas hebben wij nog geen exacte datum doorgekregen vanaf wanneer dit opnieuw beschikbaar zal zijn, dus kan ik dit helaas nog niet doorgeven. Grtjs, Charlotte.
Het zou voor het najaar zijn, maar wanneer exact kunnen de mensen van proximus zelf blijkbaar nog niet zeggen, er is al een update geweest maar de chromecast functie zit er in ieder geval nog niet bij, en of de afstandsbedieningsfunctie er nog terug komt is ook nog de vraag!
Niet blij met dit. Absoluut niet. Onaanvasrdbaar zelfs. Een overstap wordt hier zwaar overwogen.
Reputatie 7
Badge +3
Trui100 kan ik iets voor je betekenen? Groeten Els
Ik vrees ervoor. Chromecast....trage app....programmas die voortijdig afbreken.
Reputatie 7
Badge +3
Trui100

men is hier nog steeds mee bezig. Helaas hebben wij nog geen exacte datum doorgekregen vanaf wanneer dit opnieuw beschikbaar zal zijn. GRoeten ELs

Reageer