Vraag

Proximus TV app loop nog steeds vast

  • 20 February 2019
  • 2 reacties
  • 170 Bekeken

Beste Proximus

Ik heb een stille mediacenter met windows10 pro op vaste ethernet verbinding , waar ik naast blu rays ook veel streaming afspeel zoals prime tv, netflix, stevie enzov...
Bovenstaande werken altijd perfect!

TV bekijken via de Proximus TV app is zeer frustrerend!!!!
Het loopt meestal vast (stilstaand beeld, geen geluid)
De Proximus TV app op een android tablet loopt dan wel vlotjes

Ik zie dat ik nu niet de enigste ben hier en er al een jaar beloofd is om aanpassingen te doen?

Wat kan ik concreet doen om uit deze lijdensweg te geraken aub? Het is allesbehalve reklame voor Proximus...

En ja , het werkt via de browser , maar super traag tot onbruikbaar, het is een volledige ramp.

Ik heb nog een kleine decoder liggen, maar zou graag voortwerken met mijn mediacenter..
Kan ik eventueel de decoder besturen en bekijken via de medicacenter?

Kan ik bepaalde compatibiliteits modus doen in windows10 om te zien of de app beter werkt in windows 7 bvb?



In elk geval , graag een oplossing aub

Bedankt

2 reacties

heb je dit ook voor via browser op ander toestel want als er van alles draait op je pc kan het wel eens horten, ik gebruik wel meestal de proxTV-app op mijn win10 laptop ipv van webbased ...
heb je dit ook voor via browser op ander toestel want als er van alles draait op je pc kan het wel eens horten, ik gebruik wel meestal de proxTV-app op mijn win10 laptop ipv van webbased ...

Er draait niet van alles op de pc, het is een mediacenter dat enkel 1 app of toepassing per keer moet verwerken. Andere streaming services werken perfekt!
Zoals ik alreeds heb gezegd, het werkt via de browser, maar die methode is ongelooflijk traag en lomp... Zeker geen optie!

Reageer