omzetting ADSL naar VDSL

  • 25 August 2011
  • 2 reacties
  • 376 Bekeken

Beste Eva,

Op het einde van deze maand zou onze telefoonlijn kunnen genieten van VDSl (op mijn aanvraag voor omzetting). Ik bezit nu reeds BELGACOM TV en zou deze willen uitbreiden met een tweede TV toestel. Zou U mijn telefoonlijn kunnen testen om te kijken of dit mogelijk is want ik ben van plan, indien uw antwoord positief is, om morgen reeds een tweede decoder aan te schaffen en alles reeds te installeren voor mijn tweede TV toestel...

ik zie dat er een verschil bestaat als ik de BELGACOM TV lijn wil testen via uw site als men gebruik maakt van "BESTAANDE KLANT" of "NIEUWE KLANT"... want als ik de toets "BESTAANDE KLANT" aanvink (zoals in mijn geval) krijg ik slechts de mogelijkheid om 1 TV aan te sluiten met de mogelijkheid voor HD en als ik "NIEUWE KLANT" aanvink krijg ik de melding om 3 TVs aan te sluiten met 2maal HD... dus wat zal er gebeuren indien ik kan genieten van VDSL ?

Vermoedelijk val ik reeds verschillende malen in herhaling met deze vragen dus hopende dat ik hiermee op het forum nog andere mensen kan helpen !

Dank U Eva voor uw deskundige oplossingen !

Mijn gegevens zijn am257140





2 reacties

Beste Rudi,


Zoals vermeld door u, is VDSL2 mogelijk.
Vanaf u gebruik maakt van deze lijntechnologie kan u zeker 2 Tv's aansluiten.
Uw lijnsnelheid zou dan 20Mbps bedragen.

Mvg,

Eva van Belgacom
Thanks Eva voor uw snel antwoord !!

en een goed WE !

Knipogen



Reageer