Gratis proefmaand Movies & Series Pass

  • 12 December 2014
  • 7 reacties
  • 267 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
Ik heb MS Pass vandaag 12 december 2014 nogmaals geactiveerd en normaal gezien zal mijn gratis proefmaand nog lopen


tot 11 januari 2015 maar de actie loopt af op 31 december 2014.


De vraag is of mijn gratis proefmaand nog zal lopen tot 11 januari 2015 of zal die stoppen op 31 december 2014, indien het laatste dan zal ik maar 18 dagen genieten van die proefperiode.


Ik zou dat eigenlijk moeten weten wanneer ik die MS Pass zou moeten supprimeren nog voor die proef periode afgelopen is want ik heb niet veel zin om € 14,95/maand te betalen.

7 reacties

privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
Ja,ik zie niet in waarom niet.Het staat er toch tot 1/1.Dus als jij de 31e december dit bestelt ga je dit ook niet één dag gratis krijgen en voor de rest moeten betalen.Anders moeten ze maar duidelijker met hun reclame zijn,Maar ik heb nog steeds Nederlands gekregen op het school.Al staan er misschien veel schrijffouten in mijn mijn zinnen,maar dat ligt dan aan mijn ziekte.
Beste Alexander,
Kan u mij even laten weten hoe udeze activatie precies gedaan hebt? Ik kan hier geen Movies & Series Pass terug vinden op uw klantnummer.
Mvg,
WT.
Reputatie 6
Badge +2
Dat is raar, nochtans staat die MS Pass in My Proximus als actief en ben ik ben zelfs nu aan het kijken op kanaal 196.


Die activatie heb ik gisteravond gedaan via mijn TV decoder via kanaal 13 want via My Proximus lukte het niet.
Kan u mij dan nog even het klantnummer bezorgen zodat ik dit nogmaals kan nakijken?
Het is wel zo dat wanneer u op 12/12/2014 deze Pass geactiveerd hebt, deze 1 maand gratis loopt tot 11/01/2015. Vergeet wel niet om deze optie op deze datum stop te zetten.
Mvg,
WT.
Stom antwoord toch?Niet iedereen handelt hier omdat iets gratis te verkrijgen is.Als hij dit product nu langer wil houden hoeft hij dit toch niet op te zeggen.Ik heb het roeger ook gehad,maar toen zaten er nog maar 80 films in dit was toen men er mee begonnen was dus nu zal dit al lang uit gegroeid zijn tot een grotere bibliotheek..Daarom had ik aan Eva gevraagd om deze op netflix te laten plaatsen als deze op de decoder kwam .En zo zouden er desnoods verschillende prijsabonnementen kunnen kunnen komen nagelang welk abonnement men neemt.Dus met of zonder MS PASS en mogelijk nog ander mogelijkheden.
Beste Alexander,
De Movies&Series pass is op 14/12/2014 geactiveerd.
Deze is dus gratis tem 13/01/2015.
Met vriendelijke groeten,
Davy

Reageer