Europa league naar Telenet en Canvas, voor de neus van Exqi


Reputatie 2
Badge
http://sportmagazine.knack.be/sport/nieuws/voetbal-internationaal/telenet-en-vrt-halen-rechten-europa-league-binnen/article-4000059616915.htm

Champions league blijkbaar ook op Telenet.

13 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Zijn ze bij BGC nu zo dom of naief om alles voorbij hun neus naar de concurentie te laten gaan! Ze zullen het wel weten als er massaal zal overgestapt worden naar telenet!!!dat trouwens al van vorig jaar aan de gang is...door o.a. het gewijzigd voetbalaanbod, enz...

Reputatie 5
Badge +2
Heel jammer dat Belgacom geen moeite niet meer doet en zich zwaar laat doen. Bij Telenet in Mechelen lachen ze zich groen met Belgacom.

Mvg
Badge
@JDM:zij die bij belgacom zaten was het om vooral Belgisch voetbal te doen.Dit is nu weg gegaan maar daar heb je dan weer het spaans voetbal.Je hebt ook nog eens matchen uit de tweede klasse.Wat er nu allemaal gebeurt heeft niets te maken met belgacom of telenet enkel dat nu telenet die rechten heeft om het uit te zenden; maar ik denk toch dat jullie ook nog altijd de kans hebben om wedstrijden te volgen via rtl onder andere en misschien nog andere zenders.Want het wil niet zeggen dat ze de rechten hebben dat ze niet kunnen door verkopen aan andere televisie zenders.
Ik moet zeggen dat ze bij Belgacom de laatste tijd echt goed bezig zijn (not), ik ben geen voetbalfan maar als ze niet dringend wat doen aan het aanbod voor de nederlandstalige kijkers en luisteraars, dan is het binnenkort goodbye en tot ziens.
Badge
Langs één kant ik versta belgacom ook niet zo goed.Ik versta het niet waarom ze geen werk kunnen maken van hun zender aanbod,dan zich nu plots viseren op het voetbal.Dat ze die tweede klasse uitzenden kan ik begrijpen maar dat spaanse voetbal als iemand dat wou zien had men al vlug bij telenet gezeten.En het is omdat belgacom is gaan bieden dat het hier nu zit.Ik denk dat veel mensen bij belgacom nog dat belgisch voetbal missen,daarom ben ik overgestapt.Moest dat nu terug naar hier komen binnen x aantal jaar ben ik niet van plan om terug te keren.Gewoon omdat het zender aanbod veel beter is.En dat is het spijtige bij belgacom ze zouden beter een echt film kanaal of zoiets als prime van enkele kanalen met verschillende genres van films maken.Dat zal dan ook wel een boeket worden;maar dan heb je ten minste een volwaardig film kanaal.Nu hebben jullie enkel sundance denk ik.
Badge
Dat was toch te denken dat Telenet terug ging reageren na het "verlies" van het Spaans voetbal.

Goed gedaan Telenet en nu nog verder uitbreiden!!


Grtz


xxX
tijd op exqi te verwijderen, het is nu toch niks meer waard,.
Reputatie 7
Badge +1
Denk je nu écht dat er alleen maar voetbalfanaten zijn ?? Exqi = ook Exqi Culture hé. Spreek voor jezelf.
ACH ACH

Dom zijn ze bij BGC niet hoor.

Ze zullen niet zomaar alles voorbij hun neus laten gaan. Ik denk wel dat ze hun actieplan voor het jaar 2012-2013 sterk zullen inzetten.

winst spaans voetbal = verlies ergens anders

beetje bij beetje komt BGC wel terug

Het is geven en nemen
" beetje bij beetje komt BGC wel terug"

Ha, dit horen we al 6 jaar, en zie waar ze nu staan.. NERGENS.
Badge
Ja Bart dat is een feit dat juist is.bij belgacom is het eerder 1 stap vooruit en twee achteruit.
Ik zou niet durven beweren dat het voetablcontract meer klanten heeft opgeloverd voor telenet ... waarom zouden ze anders wedstrijden begiinen aanbieden via 2be...

Een voetbalcontract wat sowieso al veel te duur is aangekocht en waar ik vind Belgacom verstandig heeft gereageerd door niet mee te gaan in het biedspel.


Alleen zouden ze inderdaad wat meer werk mogen maken van nieuwe (niet franstalige) kanalen, maar voor deze discussie zijn andere "draden" voorhanden.
waarom zouden ze anders wedstrijden begiinen aanbieden via 2be

een beetje promotie vlak voor 't begin van de play offs, goeie zet denk ik.. zeker omdat het voetbalaanbod op belgacom dan toch heel mager gaat zijn

belgacom deed trouwens hetzelfde, élke zondagavond werd er match getoond op canvas

mvg

Reageer