Bewaren van opnames lukt niet op nieuwe V3 decoder
In het begin van deze week hebben wij een gekochte V3 decoder (5 jaar oud, defect) vervangen door een nieuw, V3 exemplaar. Terwijl geplande opnames op de oude decoder standaard op de harde schijf bewaard werden, is dat bij de nieuwe decoder niet het geval. Ook niet na het handmatig wijzigen van de setting voor een geplande opname.
Wij hebben slechts 1 decoder en tv aangesloten, HD zenders zijn actief. Identieke situatie als bij de vorige decoder, dus.
Iemand enig idee hoe ik dit kan wijzigen of waaraan het kan liggen? Alvast bedankt!
Waarschijnlijk de klassieke fout bij het vervangen zijn ze vergeten uw oude decoder die op je lijn staat geregistreerd vergeten te wissen uit registratie. dus best eens naar de Technische dienst bellen op het gratis nummer 0800 22 800 en vragen of je oude decoder nog gereistreerd staat op je lijn of je kan ook vragen hoeveel decoders er op je lijn geregistreerd staan zodat je weet of het klopt of niet en ze niet vergeten zijn de oude er af te halen | |
Groetjes, Elsa |
je kan ondertussen ook altijd al eens proberen je decoder te resetten door de spanning 10 seconden weg te nemen en terug op te zetten en anders kan je ook de decoder proberen een factory reset te geven zie op ricy's blog hoe je dit doet ► http://bgctv.skynetblogs.be/#FactoryResetbgcDec (staat ook uitgelegd voor de V4 decoder)
| |
Groetjes, Elsa |
waarschijnlijk is de oude decoder nog op het systeem geregistreerd en reserveert men hier nog capaciteit voor.De laatste tijd verlang ik terug naar mijn vorige decoder (V3), maar dat ligt niet aan de veel betere V4, maar aan de veel slechtere Charles-interface (bij mij toch).
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.