service bij defect

  • 2 March 2024
  • 0 reacties
  • 63 Bekeken

Enkele weken geleden nieuwe TV decoder v7 gekregen van Proximus. Van in het begin werkte de decoder slecht bij het opstarten. Het duurde telkens 5 à 10 minuten alvorens het beeld stabiel bleef. Foutmeldingen P004 en P006. Vele telefonische contacten met Proximus operatoren ( 4 - 5 maal gebeld), telkens andere persoon aan de lijn, telkens opnieuw zelfde uitleg gedaan, telkens opnieuw dezelfde resets gedaan tot ik er genoeg van had en een dringende oplossing eiste. Een paar uur na mijn laatste telefoon stond er plots een technieker aan de deur. Na 3 weken over en weer getelefoneer was het probleem in 5 minuten opgelost ... nieuwe decoder geplaatst en klaar.

Besluit: - onvoldoende performante service telefonisch contact

              - operatoren weten niet van mekaar wat de vorige geprobeerd heeft (gebrek aan historiek)

              - operatoren zouden sneller een technieker ter plaatse moeten sturen

              - deze slechte service doet mij nadenken over overstap naar de concurrentie. 

              - positief: technieker had direct inzicht om probleem op te lossen 👍


0 reacties

Geen reactie

Reageer