Skip to main content

Waar kan ik de schade aangeven ?


Proximus dienst werven :
080014552 het nummer voor interne dienst werven (NL) / algemeen nr: werven 080014551
of via helpdesk.werven.vla@proximus.com


@kinepodo 

  • Voor vragen, klachten of meldingen van schade met betrekking tot de aanleg van de glasvezelinfrastructuur door Fiberklaar op openbaar of privéterrein: vraag de klant om contact op te nemen met de partner via service@fiberklaar.be.

@kinepodo 

Sorry, inderdaad had de titel van dit bericht beter eerst gelezen, ging er van uit dat het aanleg door Proximus was op de gevel!

@kinepodo

  • Voor vragen, klachten of meldingen van schade met betrekking tot de aanleg van de glasvezelinfrastructuur door Fiberklaar op openbaar of privéterrein: vraag de klant om contact op te nemen met de partner via service@fiberklaar.be.

 


Het blijft toch een raar geval. 

Fiberklaar is een dochter van Proximus. Dat denk ik toch ooit gelezen te hebben. 

Indien Proximus de opdrachtgever  is en een opdracht uitbesteedt aan een onderaannemer zelfs dochter dan is Proximus verantwoordelijk. 

 


@Cvanloon Proximus heeft aandelen in fiberklaar maar het netwerk en de schade die aangebracht worden door werken van hen vallen onder verantwoordelijkheid van fiberklaar zelf en niet proximus.


@Cvanloon 

ter info:

Een joint venture is een afspraak tussen bestaande bedrijven om samen te werken. De bedrijven houden hun zelfstandigheid en eigen producten en diensten. Als twee bedrijven een joint venture oprichten blijven de oorspronkelijke bedrijven bestaan. Ze blijven zelfstandig en ook onafhankelijk van elkaar opereren.


Reageer