Wat op dit forum al eerder ter sprake kwam, staat vandaag (21/6/2024) in HLN
https://www.hln.be/binnenland/het-regent-klachten-over-schade-door-fiberklaar-onze-authentieke-gevel-kunnen-we-niet-meer-herstellen~a82c10cd/
Waar kan ik de schade aangeven ?
Proximus dienst werven :
080014552 het nummer voor interne dienst werven (NL) / algemeen nr: werven 080014551
of via helpdesk.werven.vla@proximus.com
- Voor vragen, klachten of meldingen van schade met betrekking tot de aanleg van de glasvezelinfrastructuur door Fiberklaar op openbaar of privéterrein: vraag de klant om contact op te nemen met de partner via service@fiberklaar.be.
Sorry, inderdaad had de titel van dit bericht beter eerst gelezen, ging er van uit dat het aanleg door Proximus was op de gevel!
- Voor vragen, klachten of meldingen van schade met betrekking tot de aanleg van de glasvezelinfrastructuur door Fiberklaar op openbaar of privéterrein: vraag de klant om contact op te nemen met de partner via service@fiberklaar.be.
Het blijft toch een raar geval.
Fiberklaar is een dochter van Proximus. Dat denk ik toch ooit gelezen te hebben.
Indien Proximus de opdrachtgever is en een opdracht uitbesteedt aan een onderaannemer zelfs dochter dan is Proximus verantwoordelijk.
ter info:
Een joint venture is een afspraak tussen bestaande bedrijven om samen te werken. De bedrijven houden hun zelfstandigheid en eigen producten en diensten. Als twee bedrijven een joint venture oprichten blijven de oorspronkelijke bedrijven bestaan. Ze blijven zelfstandig en ook onafhankelijk van elkaar opereren.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.