Vraag

Nieuwe Flex abo per 1 juli

  • 25 June 2020
  • 8 reacties
  • 527 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1

Weet iemand hoe dit zit het nieuwe Flex abo als vervanging voor Familus en Tuttimus per 1 juli. Zit daar de vaste telefoon bij. Zo niet hoeveel extra kost voor dit. De 2 shim extra voor € 9 extra is dat ook onbeperkt bellen en 5 GB mobiele data. Het basisaanbod van Flex kost 59,99 euro per maand en bevat onbeperkt vast Internet en televisie. Extra mobiel erbij, onbeperkt bellen en 5 GB, komt dit op € 74,99. Elke extra shim kaart € 9. Weet iemand hier meer over. Alvast bedankt voor het antwoord.


8 reacties

op proximus site is nog niet veel van terug te vinden 

https://datanews.knack.be/ict/nieuws/proximus-introduceert-flexibele-packs-vanaf-59-99-euro/article-news-1614195.html

De Flex-packs bestaan uit drie categorieën die naar wens kunnen worden gecombineerd: vast internet met een vaste lijn, mobiel bellen met data, en een tv-aanbod. Bij de eerste categorie gaat het om internet met een onbeperkt datavolume en onbeperkt bellen binnen België (met uitzondering van speciale nummers). Klanten die in aanmerking komen voor fiber krijgen Flex Fiber aangeboden, met snelheden tot 1 Gbps voor het Flex Fiber Premium-pack.

 

https://www.proximus.com/nl/news/20200625-proximus-launches-flex.html

Hallo,

Dit vond ik op hardware info….

 

https://be.hardware.info/nieuws/72411/proximus-biedt-vanaf-volgende-maand-nieuwe-flex-abonnementen-aan-ook-onbeperkt-5g

 

Mvg,

 

Artie

 

dat  zijn de slides waarvan sprake is :

 

@Martin 

Bedankt voor het knip en plakwerk :wink:

 

Mvg 

 

Artie

Reputatie 1
Badge

Wij hebben al sinds 2010 maxi en doorheen de jaren keek ik steeds naar de pakketten. Wat ons opviel is dat wij nooit van Proximus telefoon kregen in verband met bepaalde promoties. Dus zijn we van de mening dat we meer dan nodig betalen.

 

Dit is moeilijk te vergelijken omdat we niet weten wat onze snelheden zijn. Voor hetzelfde geld zitten wij nog met oude formules. 

Als je het hebt omtrent Internet snelheden dan kun je dit natrekken wat de max gegarndeerde snelheid is die Proximus je zou moeten kunnen leveren > klik hier

Ik heb nu minimus met een GSM in van 15 GB zodat we ook onbeperkt kunnen bellen.
Nu is met het Flex ook mogelijk en zelfs goedkoper.

Als je de 15GB houdt is het 1 euro goedkoper, en wij komen maar aan 3 GB data per maand (veel via wifi) dan is het zelfs 11 euro goedkoper.

Alleen Proximus brengt me hiervan niet op de hoogte, ik kan het dus alleen iedereen aanbevelen om zeker eens te kijken of het voor jullie ook niet goedkoper is om te veranderen

Je moet inderdaad goed vergelijken. Proximus heeft in de flex packs geen apps meer met onbeperkt mobiel datagebruik(whatsapp/facebook...).  Het datagebruik van die apps gaat dus van je volume. Je kan de apps wel blijven gebruiken als je  mobiele data  op is maar aan tragere snelheid. Wel kan je onbeperkt bellen zowel mobiel als vast nu...(overdag ook met vaste lijn)

Ook zijn er volgens mij geen gratis films meer bij  het  televisieaanbod in flex pakket.

Dat heb ik toch opgemerkt bij deze wijzigingen.

Mvg 

 

Artie

Reageer