Vandaag kreeg ik een mail van het forum van een nieuw topic die dateerde van 15/7/24. Ik heb dit al eens aangekaart in mijn laatste bericht over Inloggen bij My proximus wat plots niet meer ging. Het eigenaardige daar is dat zowel het resetten van het wachtwoord of het veranderen ervan niet lukt . men stuurt dan een mail om dat te doen. maar die komt er nooit. Wel is er mijn e-mail adres en daar krijg je dan als antw. als je iets van die twee dingen wil doen dat er al een acount is voor dat e-mail adres, maar geen enkele mail om een wachtwoord te veranderen komt door idem resetten. Begrijp echt niet hoe dat kan en idem mails van het forum die komen wel maar met vertraging. nu zelfs meer dan 1 maand..
Ik doe efkens mijn best om dit echt te verstaan.
1. Mails afkomstig van het forum komen veel te laat. Misschien zou Proximus eens kunnen zien wat er daar scheelt.
2. Dat van dat inloggen met een nieuw wachtwoord daar versta ik eigenlijk niet wat er de bedoeling van is. Als je wil inloggen op myproximus moet je beschikken over een login en een wachtwoord. Proximus vraagt de laatste tijd soms ook om een verificatiecode in te geven, die code vind je dan op uw gsm.
Ik vrees dat de auteur zal moeten wachten op de terugkeer en de reactie van de Proximus medewerkers (moderatoren) op dit publieke forum (vanaf maandag)
Ik begrijp dat:
hij (nog steeds) geen toegang heeft tot zijn MyProximus account omdat de e-mail (“wachtwoord vergeten” niet ontvangen wordt (ook niet in spam?)
Hoe inloggen op MyProximus? | Proximus
&
mails m.b.t. (zijn) topics in het forum (zeer) laattijdig toekomen
het is ook bij mij zo dat sinds jaar en dag er blijkbaar systematisch enkele dagen vertraging zit op dit forum mailverkeer
maar anderzijds is het ook zo dat anderen dagen/maanden nadien nog altijd kunnen reageren op een door de auteur gecreëerd topic bv. voor een oplossing m.b.t. door hun ondervonden gelijkaardige problemen
Zijn het dan bepaalde mailservers die tilt slaan, want ik heb zelfs nooit meegemaakt dat een mail pas een uur later binnen komt, soms een paar minuten maar meer niet.
Mijn mals komen normaal binnen alleen van proximus forum soms dagen later . En ik had een login voor my proximus met een wachtwoord op mijn mail adres. maar plots ging dat niet meer. Als ik in wil loggen krijg ik deze boodschap
Om veiligheidsredenen moet u de toegang tot uw account opnieuw instellen om uw mobiele nummer te verifieren. In de volgende stap vragen wij uw e-mailadres om u een link te sturen waarmee u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen. Daarna kunt u uw nummer verifieren.
Ze gaan dan een link sturen maar er komt niks . Ook hetzelfde als ik wachtwoord wil veranderen of resetten mijn e-mail adres komt en ik geef dat door dan komt er het volgende er is is al een account op dit adres . Nu ja dat weet ik ook wel
Kortom geen enkele mail die proximus gaat zenden met de tools om het wachtwoord te veranderen of te resetten komt aan niet tegenstaande ze telkens aangeven er is een mail verzonden naar uw e-mail adres.
Waarom komen andere e-mails wel aan( normaal zoals het moet dezelfde dag) ook die van het forum al zijn ze soms met dagen vertraging ,al weet ik niet dat het alle mails zijn van het forum want het is er af en toe maar eentje, of zelfs een maand zoals die van 15/ 7/ 2024.
Nu ik kan zonder MY Proximus maar het is toch heel bizar
Best zoals M_016 al aangehaald heeft afwachten tot een PX moderator maandag dit verder kan onderzoeken, want mss staat er een verkeerd mailadres in hun systeem als het om het sturen van de nodige gegevens ivm het nieuw wachtwoord. Zet zeker ook in je forumprofiel bv onder veld “ticket” het correcte mailadres waarnaartoe dit moet gestuurd worden.
Enfin, we horen maandag verder wel hoe de PX moderatoren
je kunnen verder helpen.
Bizar, dat is het. Ik vrees dat je zult moeten wachten totdat een moderator van Proximus u gaat helpen. Maar ze zijn niet op het forum tijdens het WE , een beetje geduld tot maandag.
Vandaag zondag een mail van het forum over een reactie op dit bericht echter ook met twee dagen vertraging. Dat is de laatste reactie van Cvanloon. Al de vorige reacties op dit bericht heb ik niet ontvangen, terwijl het normaal is dat je telkens er een reactie is ook een mail krijgt om die te lezen. .
Ik denk dat zo iets via de instellingen kan aan- of uitgezet worden.
Vandaag zondag een mail van het forum over een reactie op dit bericht echter ook met twee dagen vertraging. Dat is de laatste reactie van Cvanloon. Al de vorige reacties op dit bericht heb ik niet ontvangen, terwijl het normaal is dat je telkens er een reactie is ook een mail krijgt om die te lezen. .
Ook niet in de spam folder, want aangezien je deze gekregen hebt van Cvanloon wil dit zeggen dat “antwoorden” actief staat
Cvanloon uw laatste reactie heb ik vandaag 19/8 in de namiddag ontvangen van de mensen van het forum niet één mail ontvangen . Om die te lezen ga ik gewoon naar het forum en druk op mijn icoontje om mijn topics te bekijken of er een reactie is geweest .
Een reactie van mij betekent enkel dat ik iets schrijf en het stuur naar een computer waarop het forum staat. U gaat daarvoor geen mail krijgen. U kunt de reactie zien door in te loggen op het forum en te zien wat er allemaal is gepubliceerd op het forum. Maar ik stuur geen mail hè. Is er daar geen misverstand?
Volgens mijn screenshot een paar posts hoger kan je (op je eigen topic) een mail krijgen bij een post/antwoord, mits zo ingesteld.
Blijkbaar krijgt
Wanneer
De vraag is nu
(1) waar blijven de mails van iedereen? en in het bijzonder de mails i.v.m. wijzigen wachtwoord?
(2) waarom duurt het zolang? (mits de mail regelmatig werd gecheckt)
Dank u Mutlie u geeft de juiste uitleg.
Cvanloon ik krijg normaal altijd de reacties op een topic dat ikzelf heb gemaakt. Zowel die van u als die van de forumleden en de moderators . Idem krijg ik een mail van het Proximus forum telkens er een nieuwe topic is aangemaakt van eender wie. . Alleen is dat de laatste tijd niet meer het geval dus er loopt wat mis. Dat is gewoon wat ik kom te melden . Idem de onmogelijkheid om in te loggen met mijn wachtwoord op My proximus. En de onmogelijkheid om dat op te lossen wegens het niet aankomen van de mails van proximus om dat te doen.. Dus veronderstel ik dat er bij proximus wat fout loopt aangezien ik mijn ander mail verkeer wel ontvang.
dit zou inderdaad door een PX moderator
eens moeten verder onderzocht worden en als het iets te maken heeft met de forumsite zal dit moeten doorgegeven worden aan de externe dienst die voor dit forum instaat.
Dus zal het afwachten worden tot iemand van PX zelf reageert, want tot hiertoe zijn het alleen forumleden die niet van PX zelf zijn die hier gereageerd hebben, behalve jij zelf blijkbaar aangezien je het Proximus symbool ⌘ naast je forumnaam staan hebt.
En even plots als ik ervoor niet meer kon inloggen , kan het nu plots weer wel met hetzelfde wachtwoord als voordien. . Wat liep er nu fout, moet toch ergens iets bij proximus geweest zijn . Herhaalde malen probeerde ik in My proximus te geraken . En vandaag dacht ik kom ik probeer het nogmaals en kijk als bij wonder lukt het.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.