Beantwoord

krijgen die movie en series ook gratis nu?


Reputatie 2

je ziet dat er voor de carona toch leuke dingen gedaan worden maar ik heb alles van proximus al dus ik heb er geen voordeel van.krijgen de vaste klanten nu korting ivm movie en series?

ik ben bedlegerig en wordt weer gestraft vroeger had je het puntensysteem zodat je gratis een nieuwe film kon uitkiezen zonder te betalen.ideaal voor me maar nu met het nieuwe systeem is het weer dik naar de vaantjes voor me;waarom denken ze niet aan gehandicapten mensen die bedlegerig zijn etc….dit zijn uitstappen kortingen etc…..dan hadden ze me vertelt dat ik de versterker niet meer moest betalen was een overeenkomst maar er staat voortaan toch mooi bij de rekening bij.dan heb ik sociaal tarief vind ik ook nergens meer terug .waar is proximus de laatste tijd mee bezig?voor nieuwe klanten alles maar de trouwe klanten is er geen gehoor naar.ik ben al jaren trouwe klant maar iedere keer je rekening nakijkendat iedere maand stijgt is heel raar.als ik het meld kijken ze er niet naar!!mijn man is in turnhout nieuwe gsm gaan kopen en heel onvriendelijk behandeld ze hadden geen zin om te werken! bij de een zetten ze alles over bij ons niet moet je thuis maar doen zeiden ze ons wat een service!!!!!!! ik ga wel een nieuw mobieltje anders halen waar ze wel klantvriendelijk zijn en niet teveel is om het over te zetten (wij zijn leek) en met wat meer zin staan te werken zonder dat de vorige klant binnenkomt en ons nog eens komt storen en daar wel vriendelijk tegen was ik vond het heel onbeschoft GEEN GOEDE PUNTEN PROXIMUS

icon

Beste antwoord door Martin 1 April 2020, 18:21

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

36 reacties

Beste Martin,

bedankt voor deze info.

wat over de films die hebben we opgenomen tijdens de tijdelijke periode van M&S, die kunnen we nu ook niet afspelen.

Mvg,

inderdaad dit is ook zo als bv een zender uit het aanbod wegvalt dan kunnen de opnames van die zender ook niet meer bekeken worden, dit mag ¨Proximus niet toelaten.

stel voor dat deze kanaal terug beschikbaar of wij een abo nemen, kunnen we dan die opnames bekijken?

Mvg,

daar durf ik niet goed op antwoorden in theorie zou ik denken van wel maar morgen komen de mensen van proximus zelf terug langs op het forum en die kunnen u een officieel antwoord geven.

Reputatie 7
Badge +3

@kasemti 

via deze link vind je meer info ivm movies en series;

https://www.proximus.be/nl/id_cr_movies_series/particulieren/proximus-tv-opties/onbeperkt-films-series.html

je kan deze optie ook een maand gratis op proef nemen, zie ook via de link !

groetjes,

Tina

Hallo Proximus,

We zijn pas aan de maand mei begonnen komen er nog andere of nieuwe tijdelijke aanbiedingen want de coronacrisis duurt maar verder, al sedert half maart is voor iedereen studio 100 hits te bekijken.

Mogen we ook in mei ongelimiteerd op internet blijven surfen?

Timm1983

Reputatie 7
Badge +3

@Timm1983 

Je kan alle initiatieven en maatregelen die Proximus heeft genomen om jouw leven tijdens het thuisblijven te vergemakkelijken steeds raadplegen via deze link:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_proximus_helps/particulieren/r-orphans/belgie-blijft-zich-sterk-houden.html

Groetjes,
Antonella

we zijn der niks mee, gewoon oude films

Hallo allemaal,
Hallo Proximus,
Nu we allemaal terug in lockdown zijn gegaan tot half december, wou ik eens weten of Proximus terug tijdelijk iets aanbiedt om de lockdown wat aangenamer te maken? Zoals we in maart konden genieten van Movies en Series, Studio 100 hits of onbeperkt internet.
Timm1983

Reputatie 7
Badge +3

@Timm1983  Dag, er zijn tijdelijke  acties voor de Horeca en de mensen uit de zorg.

de downloadlimieten voor de  residentiele vast- internet worden tijdelijk opgeheven.

Voor de mensen uit de  cultuur en mediasector is het mogelijk hun culturele creativiteit te delen op speciale livezenders op het Proximus Pickx-platform.

https://www.proximus.be/nl/id_b_cb_proximus_supports_the_horeca/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/blog/news/service/proximus-steunt-de-horeca.html?v1=shorturl&v6=horeca

https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_supports_health/particulieren/blog/news/service/proximus-steunt-zorg.html?v1=shorturl&v6=steuntdezorg

Reputatie 2

we zijn der niks mee, gewoon oude films

daarom ik heb het stopgezet. zit niet veel soeps in.