Dat kan misschien gekomen zijn door ‘auto aanvullen’ in de winkelier zijn apparatuur. Men begint een naam te typen en de computer vult dan het e-mail of adres aan.
@M_016, @HeidiE,
Hallo jullie beiden, heel erg bedankt voor jullie reactie.
De factuur wordt door de winkel niet betwist omdat mijn naamgenoot een ander postadres heeft: hij woont in de omgeving van de winkel, ikzelf bijlange niet. Hoe deze fout ontstaan is blijft onbekend.
Dag @user het mailadres in je profiel hier is bij ons maar 1 keer in gebruik, op jouw klantnummer. De laatste bestelling/aanpassing op jouw klantgegevens was op 09/01/2023. Groetjes, Heidi
Neen, wat wel kan is dat de betrokken winkelmedewerker X zich vergist heeft (qua e-mail en/of klantnr bij de toewijzing) of dat de koper Y misbruik heeft gemaakt van uw gegevens
Best info m.b.t. deze factuur in uw forum login profile (veld ticket) vermelden, aldaar enkel zichtbaar voor Proximus medewerkers (en veiligheidshalve indien nodig deze factuur betwisten)