Sinds vandaag kan ik het HLN niet meer "volledig" digitaal lezen. Wat is de oorzaak?
Geen idee, het is alleszins geen algemeen probleem dat gemeld werd.
Bij jou is er niets veranderd?
Heb je al eens uitgelogd? opnieuw login gedaan?
ik geef alleszins je klantgegevens al door aan de betrokken dienst.
excuses voor het ongemak
mvg
Tina
Gewoon ter info:
ik had dit deze morgen ook voor met mijn browser, ik heb de browser eens gereset en heb ik opnieuw naar de site HLN.be gesurft en terug ingelogd met mijn HLN login (mailadres + wachtwoord) en het was opgelost.
Ik heb mijn browser gereset maar het probleem blijft. Let wel, niet alle artikels zijn onleesbaar, wel een aantal.
Kreeg volgende melding (zie bijlage)
Ik denk dat ik het zelf heb kunnen herstellen.
Volg deze weg:
https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/
Het ziet er inderdaad zo toch uit dat alles weer gekoppeld is, als je plus artikels kunt lezen ben je al zeker dat het werkt
Ook de “+” artikels kan ik lezen. Alles is dus hersteld.
, zoals Roger altijd zegt “wat je zelf doet, doe je meestal beter”
Toch bedankt aan allen die hebben helpen zoeken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.