Vraag

Flex S


Reputatie 4
Badge +2

Ik zie in het tarief van Flex S dat daar een “Flex S Mobile” bij inbegrepen is ik heb 2 mobiele telefoons en betaal voor beide al maanden een abonnement ?????

IK heb in sommige delen van mijn appartement slechte Wifi-ontvangst volgens technici ligt dit aan de lage reikwijdte van de bBox, waarom moet dan de Proximus Booster volledig betaald worden?

Vroeger was er een korting van 2 € op de decoder, is dat afgeschaft?


15 reacties

Een extra TV nodig bij je thuis?

Voor de kids of in de slaapkamer.

Je kan een 2de TV Box huren voor € 8/maand.
Vanaf een 3de TV Box betaal je € 6/maand.

€ 8 of € 6 /maand 

zie samenvatting flex met mobiel abo inbegrepen  Flex-S--INT-TV+Mobile-5GB

en deze zonder mobiel Flex-S-INT-TV

&  →   Pack Flex S / INT + TV (met of zonder MOB) 

 

 

Reputatie 4
Badge +2

Die 2€ was dat vroeger niet vanaf de tweede decoder?

Raar is dat mobiel abonnement ook voor het eerste toestel.

vroeger wel maar nu niet meer!

zie samenvatting flex met mobiel abo inbegrepen  Flex-S--INT-TV+Mobile-5GB

en deze zonder mobiel Flex-S-INT-TV

Flex S met mobiel daar zit een mobiel abo  inbegrepen  en bijkomende mobiel abo aan 10€ / maand

 

Reputatie 4
Badge +2

Martin bedankt voor je antwoord.

Voor de betaling van het eerste mobiele abonnement moet ik daarvoor naar de klantendienst bellen (uurtje aan de telefoon) of is er iemand die in de blogg voorbij komt en het kan regelen?

Dat kan een Proximus forummedewerker (moderator) ook voor u regelen van zodra hier iemand van hen deze draad opneemt.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Hans_018 dat klopt, aan 78,99 EUR per maand. Daarom krijg je ook korting op 1 mobiel abonnement. De plaats van de bBox is uiteraard bepalend, soms is er een booster nodig. Als alternatief kan er een aansluiting met draad voorzien worden, in plaats van draadloos.  Er wordt inderdaad al enige tijd geen korting meer toegepast op een 2de decoder. Groetjes, Heidi

Reputatie 4
Badge +2

Op het tarief staat Flex S 73,99 €/mnd., dat moet dus 78,99 zijn maar 5,00 korting op het mobiel tarief???

Moet voor jullie ook moeilijk zijn dat geschuif met die bedragen van het ene product naar het andere.

Heidi bedankt voor het “ophelderen”. 

Reputatie 7
Badge +3

@Hans_018 Fiber Packs zijn 5 EUR per maand duurder. Het is soms zelf even zoeken ja, maar dat doen we graag! Groetjes, Heidi

Reputatie 4
Badge +2

Heidi, ik heb nog iets raar.

Ik heb in totaal 12 maal gereclameerd dat er in mijn adres een fout zit (moet overeenkomen met de gegevens identiteitskaart, ook bij een technische interventie kan het fouten geven.

In mijn adresgegevens bij Proximus staat 1°verdiep bus 101 dit moet zijn 3°verdiep bus 301.

Hoe kan dit herzien worden?

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Hans_018 ik laat het even nakijken, want zelf aanpassen lukt mij inderdaad ook niet. Ik hou je op de hoogte!

Reputatie 4
Badge +2

Bedankt, laat je mer iets weten?

Reputatie 4
Badge +2

Dag Heidi is er inmiddels iets gedaan voor de fout in mijn adres?

Als er een technicus ib de kelder moet werken weet hij niet verdiep 1 en 3 verwisseld zijn, dat is vragen om moeilijkheden.

Laat je me nog iets weten?

 

Reputatie 7
Badge +3

@Hans_018 

nog geen update ontvangen

we gaan een reminder sturen.

groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Hans_018 het installatie adres is nu aangepast naar bus 301. Er staat geen verdieping meer bij, maar onze technieker weet op basis van je busnummer over welke verdieping het gaat! Groetjes, Heidi

Reputatie 4
Badge +2

Hartelijk bedankt voor de hulp.

Reageer