Vraag

Email skynet password security

  • 21 June 2023
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Bij het wijzigen van mijn email password in de ‘myproximus’ app zag ik dat de lengte van het password maar 8 posities mag zijn en dat je ook niet teveel speciale karakters kan meegegeven.

Is dit omdat ik nog een Skynet email gebruik? Of is het standaard bij Proximus. De password manager komt zeggen dat dit een niet zo veilig password is.

Iemand een idee hoe ik mijn Skynet email box beter kan beveiligen. (Ik ben onlangs gehackt).

Luc


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

FYI in afwachting van een reactie van een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum

Wachtwoord van je mailbox | Proximus

 

Er is geen reden om aan te nemen dat dit niet zou werken voor én Proximus én Skynet e-mailadressen 

@luc 14415 ik weet niet waar je dit gelezen hebt van maar 8 karakters of  jij bedoelt mss dat het wachtwoord van Myproximus uit minimum 8 karakters moet bestaan 

Login of wachtwoord van MyProximus | Proximus

mss regelmatig eens gaan kijken of je ww gestolen werd : Man die moeilijke regels voor wachtwoorden bedacht, heeft daar nu spijt van (knack.be)

Troy Hunt, de man achter de website Have I been Pwned, een nieuwe, doorzoekbare database van gestolen wachtwoorden online gezet. Zolang je wachtwoord daar niet in terug te vinden is, hoef je het niet aan te passen.

Reageer