Vraag

ellendig lange wachttijden klantendienst

  • 14 September 2021
  • 4 reacties
  • 157 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Vind niet meteen een apart forum voor opmerkingen over de particuliere support, dan maar even hier:

Wil enkele vragen stellen m.b.t. recente aanschaf nieuwe producten (verandering soort pack)

Ik ga naar de chat voor contact. vraag aan de bot om medewerker te spreken, wordt doorgeschakeld. Krijg de melding “erg druk, wachttijd kan tot meer dan een half uur oplopen”
We zijn ondertussen ruim twee uur verder. Heb al lang aan de lijn gehangen, maar dit gaat toch wel heel erg ver.
Durf me niet in te beelden hoe vervelend lang je aan de telefoon zou moeten wachten via 0800 lijn.
Nog meer besparingen bij PX?
Waarschijnlijk is helpdesken hoe dan ook al een k****job, let’s face it...krijgen die arme mensen de hele dag nog zure kinkels als ik aan de lijn die meer dan 2u moeten wachten voor ze een levende ziel van hun telecombedrijf te strikken krijgen. Goe bezig!


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Sebastiaan_04 Excuses alvast voor het ongemak.Kan ik u misschien helpen?Indien ja, graag een korte uitleg wat uw wensen zijn.Groetjes,Joel

Reputatie 4
Badge +1

Dag Joel,
Bedankt voor je hulp. Het volgende:

Recent gevraagd over te schakelen van Tuttimus naar Flex. Met toevoeging extra mobiel abonnement. Vandaag sim kaart ontvangen, overschakeling van andere provider ondertussen goed gelukt, zit nu op proxi netwerk.
Maar: bij het beheer in myproximus (‘producten’) blijft alles nog op tuttimus staan. Mijn toegevoegd mobiel nummer staat nu op 'producten buiten pack'. Dat is niet de bedoeling (meer kosten?) Wanneer wordt dit aangepast naar flex zodat ik alles goed kan beheren?
Groetjes,
S.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Sebastiaan_04  Het order was nog lopende en is sinds vandaag volledigdoorgestroomd. Daarom dat je in MyProximus even een vertekende situatie zag staan, maar zou nu in orde moeten zijn. Groetjes, Antonella

Reputatie 4
Badge +1

Het is inderdaad allemaal opgelost, ja. Bedankt!

Het probleem van de lange wachttijden voor(chat)support natuurlijk niet.

Reageer