Vraag

Eleven Sports - Voetbal - PRO LEAGUE


Reputatie 2

KAN IK NOG STEEDS VANAF 12/7/2020 DE BELGISCHE WEDSTRIJDEN VOLGEN ?

Bedankt voor jullie reactie,

Louis


57 reacties

Reputatie 6
Badge +2

In een ander topic over voetbal dacht ik gelezen te hebben dat de technici er mee bezig zijn. Bij mij lukt het, gratis eerste maand, dan 17 euro. Het wordt dus wachten op iemand van Proximus morgen, vandaag gaat dat niet meer lukken. Kom allen bij mij kijken, maar ik woon te klein om al die ontgoochelde mensen op te vangen. 😍

Reputatie 7
Badge +3

Dag allemaal, onze technische dienst doet vandaag het nodige om de nieuwe kanalen voor iedereen beschikbaar te maken, een update zal volgen. Indien deze niet automatisch beschikbaar zijn later vanavond of morgen kan een herstart van de decoder nodig zijn. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag allemaal, onze technische dienst doet vandaag het nodige om de nieuwe kanalen voor iedereen beschikbaar te maken, een update zal volgen. Indien deze niet automatisch beschikbaar zijn later vanavond of morgen kan een herstart van de decoder nodig zijn. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Heidi

Ondertussen nog steeds niets te zien op 111, 112 en 113. Ik geraak er enkel via het algemene menu waar een banner staat van Belgisch voetbal. En ook maar een enkele wedstrijd. Twee op hetzelfde moment zoals zaterdag dan heb je een probleem. Ook als je wegzapt moet je terug via het menu. Graag even alles correct installeren, of zullen we met z'n allen gewoon via de app van Eleven zelf een abo nemen en all sports opzeggen? 

Ter info: In ander topic heeft Prox gemeld dat ze er mee bezig zijn om dit zo vlug mogelijk in orde te brengen  maar dat de decoder eventueel eerst eens moet herstart worden (even spanningsloos zetten) 

@Martin Dat heb ik ook gezien dat topic. Maar heb de decoder al 3 keer herstart op die manier maar zonder resultaat, vandaar opnieuw mijn reactie in dit topic. 

Reputatie 7
Badge +3

Ter info: Ik heb de 3 aparte topics in verband met de voetbal samengevoegd. Groetjes, Antonella

Reageer