Vraag

Eleven Sports - Voetbal - PRO LEAGUE


Reputatie 2

KAN IK NOG STEEDS VANAF 12/7/2020 DE BELGISCHE WEDSTRIJDEN VOLGEN ?

Bedankt voor jullie reactie,

Louis


57 reacties

Reputatie 6
Badge +2


 

Vroeger werd het Belgisch voetbal uitgezonden op 101 …..110. En die kanalen zijn nog altijd voorbehouden aan AS all sports IS international sports en BS belgian sports.

Waarom zou dat dit jaar ook niet kunnen? Waarom houdt u zo sterk vast aan 111 112 113? Is er een wet die zegt dat dat moet? Ik heb een abonnement all sports, daarin zit het Belgisch voetbal, dus kijk ik zaterdag 8 augustus naar de eerste match. Op welk kanaal juist kan me eigenlijk niet schelen.  

 

Beste Cvanloon. Je zal je lievelingswedstrijd zaterdag toch moeten bekijken op 111 en niet op 121. En tot op heden zijn 111, 112 en 113 nog niet beschikbaar.

https://www.proximus.com/nl/news/20200717-jupiler-pro-league-on-proximus-pickx.html

 

UPDATE: De kanalen 111, 112 en 113 zijn nu beschikbaar op Proximus (12.00 uur)

Reputatie 6
Badge +2

Als we maar kunnen kijken hé!

Reputatie 7
Badge +3

Belgisch voetbal (Jupiler Pro League en D1B Pro League) zal inderdaad worden uitgezonden op de nieuwe Eleven Pro League kanalen (111, 112, 113). Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

Belgisch voetbal (Jupiler Pro League en D1B Pro League) zal worden uitgezonden op de nieuwe Eleven Pro League kanalen (111, 112, 113). Groetjes, Antonella

Reputatie 6
Badge +2

 Zopas heeft ook Westerlo ongelijk gekregen in zijn geschil tegen de pro league. Er zijn op dit ogenblik geen juridische obstakels meer om te starten dit WE. Of gaat Westerlo in beroep? Proximus heeft alvast zijn drie kanalen geopend.

Reputatie 6
Badge +2

De drie kanalen zijn nu wel toegevoegd.

Dus we kunnen effectief morgen de matchen van de jupiler pro league al volgen?

Reputatie 6
Badge +2

Uiteraard mits een abonnement all sports.

Bij mezelf staan deze 3 nieuwe kanalen nog niet in de TV Gids. Kan het zijn dat deze later worden uitgerold? Ik heb uiteraard een abo op all sport. Rest van sportkanalen werkt allemaal

Reputatie 6
Badge +2

Indien u een all sports hebt zouden ze er moeten staan. De decoder eens herstarten door hem een tiental seconden zonder stroom te zetten, dan terug stroom er op en het resultaat nagaan. 

Heb je de app pickx op pc, tablet, smartphone,   dan kun je daar kijken of de juiste kanalen er staan.

Bij blijvende problemen kun je ook bellen naar 080022800 en geduld hebben!

Ik heb zowel mijn modem als mijn decoder vandaag al 2x herstart, maar de nieuwe zenders zijn nog niet beschikbaar. Ook via de Pickx app zijn deze niet te zien. Bestaande sportkanalen doen het wel nog allemaal.

iemand nog tips ? De tijd begint te dringen want de competitie start over enkele uren.

Reputatie 6
Badge +2

Telefoneren naar 080022800 en geduldig zijn.

Telefoneren naar 080022800 en geduldig zijn.

En is er iemand die de telefoon opneemt daar? Geraken niet binnen, maar nog steeds geen eleven sports zenders bij ons, ondanks reset. 

Bij mij de posten ook niet zichtbaar.  Dank u Proximus.  Daarvoor betaal je dan al maanden het soort abonnement gewoon door 😡

ik kan geen voetbal meer kijken 

Reputatie 6
Badge +2

Er zijn er meerderen. Werk aan de winkel voor Proximus. Dat zal voor maandag zijn, tijdens het WE  komen er hier geen Pxmedewerkers. 

Hier idem.. de 3 kanalen zijn niet beschikbaar 😡

Hier wordt altijd gezegd van de decoder eens te laten herstartten dor stroom te onderbreken maar ik weet niet of dit al bij iemand geholpen heeft!

Support gebeld en een vriendelijke meneer (Anthony) erkent dat het probleem gekend is en dat de technische dienst bezig is om dit te herstellen.
Waarom geen algemeen bericht van de PR-verantwoordelijke op Facebook zodat ‘iedereen’ weet wat er gaande is !!!

En zeker op hun prox site want niet iedereen gaat op facebook en twitter gaan kijken

Reputatie 2
Badge

Jullie hebben gisteren geene voetbal gezien? 

Hm, ik heb sinds 1 augustus een switch gedaan om naar proximus te gaan vanwege het voetbal vooral en nu lees ik dat jullie geene voetbal hebben gezien? Man zeg, wat steken al die providers uit? Blijkbaar is alleen orange die goed werkt. Telenet heeft het niet, proximus kan er niet voor zorgen de zenders beschikbaar zijn lol, amateuristisch zenne en de enige mogelijkheid is eleven sports aannemen of orange. Ik heb maandje eleven sports genomen. 

Maar ik begin toch meer en meer te twijfelen om de overstap te maken naar proximus, tis precies ook altijd wel wat. Lees ik net nog op fb 1 die gisteravond internet constant wegviel hhmmm. Dit heb ik bij telenet zelden nu. 

Bij ons heeft het herstarten van de decoder net geholpen, maar idd geen service dat je dit maar zelf moet uitvissen op moment dat je de match wilt volgen!

Ik heb net ook alles geprobeerd, niet te vinden! Dan via menu eens gaan kijken nr sportaanbod en daar stond een groot afbeelding met kijk nu de nieuwe voetbalcompetitie. Daar opgedrukt en laadde dadelijk de match die bezig is, van zender gewisseld en weer niet te vinden. Terug langs het menu dan maar. 
Dat is geen manier van werken. Het mag wel wat duidelijker gemaakt worden voor de betalende klanten 🧐

Heropstarten van de decoder helpt niet.  12 minuten wachtmuziek op de 080022800 om dan te horen dat er voor de abonnementen van 2013 met Bouquet All Sports problemen zijn (veel blabla over verandering van rechten).  Dus geen mogelijkheid om kanaal 111 tot 113 vandaag te bekijken.   Support medewerker meldt dat ik op een weekdag moet terugbellen met de sales afdeling.  Die jongens van Proximus zullen weer ens proberen mijn abonnement te vervangen door een duurdere pack.  

Heb van de support medewerker een e-mail gekregen om de ‘1 maand op proef’ voetbal te activeren, maar die link werkt ook niet

Heb op de decoder geprobeerd om Belgisch voetbal te activeren, en daar komt een melding dat deze producten reeds in mijn abonnement zitten!?!?

Mijn opinie : PROXIMUS is een bedrijf dat zijn meest loyale klanten niet respecteert, want de aanpassingen zijn total niet getest.  

Ik ben echt ontgoocheld in dit bedrijf, ongeveer twee uur aan gespendeerd en zero resultaat.  

Foei aan proximus, en bij name Jim Casteele , Chief Consumer Market Officer , volgens   https://www.proximus.com/nl/news/20200717-jupiler-pro-league-on-proximus-pickx.html

 

:-( 

Reageer