Skip to main content

Voor de eerste keer zie in vermeld (zie bijlage):

1 GB Data 0.94MB van 1GB Data.

Wat betekent dat? Is dat iets wat ik zal moeten betalen en zo

ja , waarvoor?

Ik bezit in mijn mobiel abonnement 90 min belkrediet. Hiervan het ik er tot op heden 11 min

van verbruikt.

Bedankt voor de info Luc. 👍


@JEG  Dag, deze hebben ze je toegevoegd op 17/12 om dat er problemen zijn geweest op het netwerk. Je zou hierover een sms gehad hebben;

 

- Campagne voor netwerkconsolidatie en -modernisering. Als gevolg van storingen op het mobiele netwerk bieden wij ter compensatie 1GB Data Boost aan onze klanten.


Bedankt. Ik wacht wel af.


TBI: Je kunt wel eventueel bellen naar de helpdesk 080022800 tijdens weekends of feestdagen indien je via deze weg meer inlichtingen zou wensen te bekomen.


Deze zijn aanwezig/actief op dit publieke forum tijdens de kantooruren van maandag tot vrijdag (niet in weekends en op feestdagen)

Concreet zal uw bericht dus normalerwijze door hen opgepikt en beantwoord worden vanaf dinsdag; hun reacties kunnen evenwel ook dan nog enige uren/dagen uitblijven (= geen chat of real time forum)

 

 

 


Waar vind ik die Proximus moderator?


Ik vrees dat enkel een Proximus moderator op dit publieke forum u dienaangaande - tijdens de kantooruren - uitsluitsel over kan geven

Op de webpagina m.b.t. de nu beschikbare abonnementen is er enkel onderstaande - dat in de buurt komt -  terug te vinden 

CS-Mobile_XS_NL~2023-09-22-08-13-36~cache.pdf (proximus.be)

Mobile XS =  90 minuten en 250 MB per maand


Reageer