Vraag

Verschrikkelijke service over de ganse lijn

  • 5 November 2018
  • 1 reactie
  • 190 Bekeken

Beste,

Ik heb een aantal vragen over jullie diensten. Ik heb dinsdag én woensdag een aantal keer met jullie diensten gebeld, desondanks zijn jullie niet met gepaste antwoorden gekomen. Enkel doorverwijzingen die uiteindelijke in een doodlopend straatje uitmondden.

- - -

Vraag 1 : FACTURATIE

Ik zie in My Proximus dat wij een rekening van 53,74 euro dienen te betalen. (Bijgevoegd als bijlage.)

Van waar komt dit bedrag??

Gezien onze bouwfirma samenwerkt met Proximus kregen wij 6 maanden gratis familielus. Zie bijlage.

- - -

Vraag 2 : ADRESWIJZIGING

Mijn adres moet veranderd worden van VROENTE 11 naar VROENTE 9, gezien voordien hier nog geen zekerheid omtrent de exacte huisnummer was. 11 was de nummer van het project.

- - -

Vraag 3 : INSTALLATEUR VASTE TELEFONIE

Op maandag 29 oktober is de installateur internet en digitale televisie komen installeren. Deze werken ondertussen naar behoren. Hoewel hier in eerste instantie veel storing op zat (voornamelijk de televisie). Wat de installateur wel vergeten is, is het instellen van onze vaste lijn.

Zou de installateur opnieuw langs kunnen komen inzake onze telefonie?

- - -

Vraag 4 : BESTELLING WiFi EXTENDER

Gezien onze woning goed geïsoleerd is, hebben wij enkel wifi op de gelijkvloers. Graag hadden wij ook wifi gehad op de eerste verdieping. Vandaar dat ik een wifi extender bestelde via jullie website. Deze zou normaal de volgende dag geleverd worden. Ik betaalde deze reeds. Desondanks is mijn bestelling een week later nog steeds niet bezorgd. Betreft bestelling R4WEBSHOP002095894. Kijken jullie ASAP na?

- - -

Vraag 5 : ONTERECHT FACTUUR

Ik mailde jullie inzake een onterechte factuur gekoppeld aan het gsm-nummer 0474 33 70 41 reeds verschillende malen. Kunnen jullie hierop antwoorden?

- - -

Bezorgdheid : TOEKOMST

Ik belde vorige week tot 10 keer met jullie diensten. 4 keer werd ik doorverbonden met andere diensten, waarna er gewoonweg afgelegd werd. 3 keer werd er beloofd opgebeld te worden op een later tijdstip… Desondanks hebben jullie nooit teruggebeld. Enkel voor een tevredenheidsenquête Omar, Fabian, Bart etc. waren zodanig slecht op de hoogte van de werking en structuur in jullie bedrijf dat ik mij zorgen maak over een toekomstige service naar mezelf als klant toe. Indien ik voor een product en service betaal, wil ik kwaliteit.

- - -

Ik verwacht ASAP een antwoord op al mijn vragen.

Indien jullie mij niet tijdig antwoorden, ben ik geneigd naar een concurrent over te stappen met al mijn voorzieningen (mobiele telefonie, vaste telefonie, internet en televisie). Ook al heb ik daar geen recht op 6 maanden gratis internet+televisie+vastelijn.

Nodige documenten in bijlage terug te vinden.


Alvast bedankt.


Met vriendelijke groeten,
Quinten

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Beste,
We kunnen de bijlagen niet openen.
Kan je ons nog even het correcte klantennummer doorgeven via deze link.
Mvg, Wilfried

Reageer