Beantwoord

Spammail van newsletter@mail.accessorize.com

  • 20 February 2019
  • 2 reacties
  • 398 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Ik krijg de laatste tijd weer een hoop spam, maar deze keer is het altijd van hetzelfde mailadres en de tekst is altijd zo vreemd. Hier een stukje van de tekst, maar ze is veel langer:
["FantailConfig",[],{FantailLogQueue:null},1258],["MessagingTagConstants",[],{app_id_root:"app_id:",other:"other",orca_app_ids:["200424423651082","181425161904154","105910932827969","256002347743983","202805033077166","184182168294603","237759909591655","233071373467473","436702683108779","684826784869902","1660836617531775","512266575476403","334514693415286","1517584045172414","483661108438983","331935610344200","312713275593566","770691749674544","1637541026485594","1692696327636730","1526787190969554","482765361914587","737650889702127","1699968706904684","772799089399364","519747981478076","522404077880990","1588552291425610","609637022450479","521501484690599","1038350889591384","1174099472704185","182278812667592","628551730674460","1104941186305379","1210280799026164","252153545225472","359572041079329","498654280261363","1710548062370900","1665147590233624"],chat_sources:["source:chat:web","source:chat:jabber","source:chat:iphone","source:chat:meebo","source:chat:orca","source:chat:light_speed","source:chat:test","source:chat:forward","source:chat"],mobile_sources:["source:sms","source:gigaboxx:mobile","source
Kunnen jullie dit mailadres niet blokkeren op het hele internet?
icon

Beste antwoord door jonathandr 20 February 2019, 20:35

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
hi elma, wij kunnen deze mailadressen jammer genoeg niet blokkeren
maar je kan altijd eens eens een mail verzenden naar abuse@proximus.com hiervoor
Reputatie 7
Badge +3
Jonathandr, ter info, ik heb mijn verzoek naar dat mailadres gestuurd, maar kreeg het antwoord dat ik het nu via een (moeilijk) formulier moet doen.
Beste klant,

Voor een betere dienstverlening vragen we u om niet langer uw klacht naar het adres abuse@proximus.be te sturen.
Indien u contact wenst op te nemen met de Proximus internet & fraude dienst maak dan gebruik van ons webformulier op: https://www.proximus.com/nl/abuse


Dan kreeg ik nog een mail met deze inhoud:

Beste klant,

Voor een betere dienstverlening vragen we u om niet langer uw klacht naar het adres abuse@proximus.com te sturen.
Indien u contact wenst op te nemen met de Proximus internet & fraude dienst maak dan gebruik van ons webformulier op: https://emea01.safelinks.protection.outlook.com/?url=https%3A%2F%2Fwww.proximus.com%2Fnl%2Fabuse&data=02%7C01%7Cian.verhoeven%40proximus.com%7Cdc1366e7692f45e8d4ad08d644b8fc46%7Ce7ab81b21e844bf79dcbb6fec01ed138%7C0%7C0%7C636771958628040440&sdata=67RKL5bqoo%2BuFXtFWoAnVbPf%2Bi2RFDb6JoHrfRkuDWY%3D&reserved=0


Dat heb ik dan maar gedaan en daarop kreeg ik deze mail:

Beste klant,

Dit bericht werd automatisch gegenereerd als antwoord op het ticket dat u heeft aangemaakt.
Gelieve niet op dit bericht te antwoorden.
Wij danken u voor uw melding en doen het noodzakelijke.
Er wordt enkel contact met u opgenomen indien vereist voor de verdere behandeling van uw case.

Zo kunnen jullie de juiste info doorspelen aan e klanten.😺

Reageer