Wat een service??

  • 27 May 2017
  • 3 reacties
  • 213 Bekeken

Dit moet ik toch even kwijt, hoor! Vorige maand verander ik mijn abonnement naar Tuttimus. Een paar dagen erna val ik in pan met mijn smartphone, grrrrr! Ik zie dus dat je een smartphone kan aankopen via proximus met abonnement, aan goedkopere prijs. Wat goed uitkomt aangezien ik geen honderden euro's aan een telefoon kan/wil uitgeven.
Dus ik naar de winkel. "Ja mevrouw, we kunnen uw dossier niet verwerken omdat de installatie nog niet gebeurd is" Dus wachten voor nieuwe telefoon. Vorige week zaterdag is er iemand de installatie komen doen. Ik ga vijf dagen na installatie terug naar die winkel. "Ja mevrouw, we wachten nog op goedkeuring van Proximus en dat duurt 3 uur!?!" Nog steeds geen nieuwe telefoon. Ga ik vanmorgen terug, voor de derde keer, naar die winkel. En wat denk je: "Ja mevrouw, er is iets fout gegaan en we kunnen het nog steeds niet verwerken!?!" Gebeld naar Proximus. "Mevrouw, er zit een foutje in het systeem om alles verder af te werken. Ik ga onze technische dienst verwittigen. Maar die werken nu niet op zaterdag!" Hoe handig is dit als je op een zaterdag geen techniekers hebt. Hoe kun je dit dan klantenservice noemen?
Sorry maar dit vind ik echt GEEN service. Ik zit hier al een maand zonder deftige telefoon maar als de facturen één dag te laat betaald zijn laten ze hun wel horen.
Nog iemand die dit al heeft meegemaakt? Een zeer teleurgestelde Proximus-klant.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Sanneke,

ik heb je klantgegevens gevonden en heb gevraagd om alles na te kijken : zowel de orders als een mogelijk promotoestel. We houden je op de hoogte.

Alvast excuses.

groeten

tina
Beste Tina,

Ondertussen al iets meer gehoord wat het probleem is?
Ik zou toch graag deze week een smartphone gaan halen met de promotie.
Ik denk dat ik al lang genoeg wacht.

Sanneke
Reputatie 7
Badge +3
Dag Sanneke,

Ik heb gevraagd om dossier 29557749 met voorrang te behandelen.

Groetjes,

HeidiE

Reageer