S8 gratis als de Rode Duivels wonnen ....miserie...

  • 2 August 2017
  • 6 reacties
  • 277 Bekeken

Gisteren telefoon van proximus gehad ,ze begrepen mijn klacht niet goed .....heb op 9/6/2017 een s8 gekocht op aanraden van de bediende in de proximusstore met abonnement want als die dag de rode duivels wonnen kreeg ik hem terugbetaald,en ja hoor ze hebben gewonnen dus,alles netjes opgestuurd waarvan ik een keurige ontvangstmail kreeg .
3 weken later een mail dat het niet in een erkend center was aangekocht (proximus center te Kapellen?en dat ik geen zichtbaar geldig abonnement heb afgesloten.,duidelijk te zien in mijn tuttimus pakket ,20 euro dataphone en 14 euro nog eens ,datum aankoop en duur abonnement staat erbij?? dus teruggemaild zonder resultaat nu 4 weken geleden kreeg zelfs melding dat naar het toebehorende adres geen mails meer konden worden verstuurd,dus ik klacht ingediend bij proximus ,zei die mevrouw net maar mevrouw die actie waar u over spreekt was vorig jaar tegen Ierland dan werd de s 8 terugbetaald ....
Stoom kwam ondertussen al uit men oren ,Mevr de S8 is net 2 maanden uit !!
En ik heb een mail ontvangen van jullie dat alles in orde was en nu dit ....
Oh maar ik vindt daar helemaal niets over terug was haar antwoord,kan u alles naar mij doorsturen vroeg ze ,en ik 'heel graag!!!!
Sorry zenne maar waarom moet dat nu altijd bij mij gebeuren ....
Ik voel me behoorlijk in t zak gezet ,al 2 x 20 km voor gereden en nog steeds niet opgelost ....

6 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Peggy!

Het spijt me dit te horen... Dit is zeker niet de bedoeling...

Kan u eventueel ons aanspreken via een privébericht op Facebook? Aangezien wij via dit kanaal geen afbeeldingen kunnen openen via onze software. :(

Groetjes,

Wouter
Welke op fb aub?
Reputatie 4
Badge +2
Beste,

Facebook: https://www.facebook.com/proximus/
Verstuurd!
Nog steeds niet bekeken hoor wat ik verstuurd hebt ,ook nog geen antwoord gehad van men klachtenbehandeling ,ik voel me op deze manier echt onbegrepen en mss ik het in de krant laat zetten er zich misschien wel iemand zich mee bezig gaat houden ...mijn gedacht met alles te gaan overstappen wordt toch wel interessant want heb het nu echt wel gehad ...
Nog steeds geen reactie !goed bezig allemaal!

Reageer