Overstap al meer dan een maand aan de gang

  • 17 June 2017
  • 1 reactie
  • 463 Bekeken

Ik ben sinds enkele weken verhuisd naar een nieuwbouwappartement waar zeer slecht bereik is.
We hadden besloten om proximus tv en internet te nemen. Waar wij ook zeer tevreden over zijn en waar niets mis mee is. Na even te praten met de installateur vertelde ik ook dat hier zeer slecht mobiel bereik was. De man stelde een extra modem voor mobiel netwerk voor. Hij vroeg of ik interesse had en of iemand mij hier voor mocht contacteren. Nog geen uur na dat de installateur weg was kreeg ik al telefoon. Ik zei dat ik dat wel handig vond en het wou overwegen maar eerst even wou bekijken of ik van mij huidige operator ook wil overstappen omdat die mobiele versterker enkel werkt met proximus netwerken. Een zeer opdringerige mevrouw heeft mij toen meerdere malen gebeld en ook de dag er na tot ik uiteindelijk beslist had om toch over te stappen. Eigenlijk wou ik liever niet overstappen maar de versterker ging enkel op proximus netwerken dus had ik weinig keuze. De versterker lag 5 dagen daarna al hier. De nieuwe simkaart zelfs al na 2dagen.
Op het papier stond dat dit maximum 48u kon duren na het ontvangen van de simkaart om ze te activeren. Mijn huidige simkaart zou uitvallen en de nieuwe zou dan werken. na 5 dagen was mijn simkaart nog steeds niet uitgevallen dus bel ik naar de klantendienst. Ik kreeg te horen dat mijn overdacht nog niet in orde was en dat ik 48 u moest wachten. na 48u was het nog steeds niet in orde. Opnieuw gebeld, weer de hele uitleg gedaan. Ik kreeg te horen dat ik opnieuw 48u moest wachten. na 48u nog steeds niet. Zo tot 5 keer! de 6e keer belde ik opnieuw legde ik dit weer volledig uit. Kreeg ik een zeer ongeduldige en onbeleefde medewerkster van jullie aan de lijn die beweerde dat dit niet kon en dat ik een fout heb gemaakt en nog niet bevestigd had via sms dat ik wou overstappen. Ik zei haar dat ik 2 maal met 'JA' had geantwoord op het nr 8601. Dan kreeg ik opnieuw te horen dat ik het 'waarschijnlijk' verkeerd had gedaan en als ik geen verdere vragen meer had dat ze het gesprek ging afronden. Dit vond ik allesbehalve normaal noch professioneel.
Ik had mezelf voorgenomen niet meer te bellen en te wachten tot er een maand voorbij is gegaan. Exact vandaag 17 juni bel ik opnieuw met weer de gehele uitleg. Toen ik vroeg aan een medewerker van jullie hoe dit komt werd ineens de lijn verbroken? Dit is voor mij nu toch wel de druppel... Ik vind dit helemaal niet kunnen. Ik zou graag een antwoord krijgen waarom dit zo lang duurt. Ondertussen ben ik niet tot zeer slecht bereikbaar als ik thuis ben en zal ik moeten betalen voor een mobiele netwerkversterker waar ik niets aan heb.

Ik hoop eindelijk een uitleg te krijgen of toch iets van informatie.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag Stefaan,

Alvast mijn excuses voor het ongemak. De overname van welk gsm nummer betreft dit juist? Kan je me hiervan de gegevens doorsturen via privébericht?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella

Reageer