Onvriendelijke klantenservice in winkel Hasselt

  • 2 August 2017
  • 1 reactie
  • 330 Bekeken

Graag wil ik even duidelijk maken dat ik normaal gezien niet iemand ben die zaagt of zeurt of snel op zijn tenen is getrapt. Ik heb ook nog nooit een klacht neergeschreven over iemand maar vandaag vond ik de zogenaamde Kurt van in de Proximus-winkel toch wel onbeschoft.

Kleine voorhistorie: met koppelverkoop een iPhone 7 aangekocht samen met een abonnement.
- abonnement nooit aangemaakt door Proximus blijkbaar maar wel mijn vorig abonnement bij Telenet stopgezet waardoor ik 17 dagen, neen ik overdrijf niet, met een iPhone 7 zat zonder werkende sim-kaart
- beschuldigd van fraude
- in totaal ongeveer 10u van mijn leven verspilt met het aan de lijn hangen met de klantendienst
- blijkbaar loopt mijn abonnement ook al voor de dagen dat ik geen bereik had
- altijd zelf moeten bellen naar Proximus, niemand die mij daar ooit belde om te vertellen dat er blijkbaar een probleem was.
-...


En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Als ik dan vandaag naar de proximuswinkel ga omdat de app MyProximus niet werkt (weer eens iets wat niet in orde is) en ik niet over mijn maandelijkse data wil gaan en dan vermeld dat ik de dagen dat ik geen bereik heb gehad, niet ga betalen (wat mij de normaalste zaak van de wereld lijkt btw), kreeg ik het botte antwoord van verkoper Kurt dat hij in de winkel werkt en niet op de dienst facturatie en dat het hem dus koud laat of ik mijn rekening wel al dan niet ga betalen.

Misschien toch verkoper Kurt het principe eens uitleggen van 'de klant is koning' en zeker nadat jullie it-dienst een fout heeft gemaakt en niet ik.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Hoi Elena,

Kan je me via een prive bericht de betrokken klantgegevens even bezorgen, alsook vermelden in welk verkooppunt je geweest bent?

Aan de hand van deze gegevens kan ik dan de nodige stappen ondernemen voor je.

Een privé bericht kan je verzenden via

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes Inge

Reageer