Vraag

Ontevreden klant!


In juni overgestapt van oud abonnement naar Tuttimus en dit met smartphone abonnement.
Meer dan 3 maanden later, heb ik mijn toestel nog steeds niet ontvangen!
Na (echt wel) talloze telefoontjes naar de klantendienst, een resem beloftes die niet worden nagekomen, het wederkerend antwoord: 'sorry, maar ik kan hier niets aan doen, de collega die dit dossier heeft opgestart is niet aanwezig', ect beginnen we het ECHT BEU te raken.
Wij overwegen een volledige overstap van diensten naar een andere provider!!
Enige tips om als, jarenlange(!), klant alsnog verder geholpen te worden of is een overstap onvermijdelijk?

2 Reacties

Reputatie 6
Badge +5
wacht af tot een proximus medewerker reageert of als er geen reactie komt stuur anders een privébericht aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Pas op als je overstapt naar een andere provider want ook dan slagen ze er bij proximus in om alles in het honderd te laten lopen.

Reageer