Vraag

Onterecht afgesloten van alles!

  • 5 October 2018
  • 2 reacties
  • 325 Bekeken

ik heb een klacht!!

Een 2 tal weken geleden kreeg ik een herinneringsbrief in de bus dat er een nog altijd een openstaand saldo was van een factuur van augustus . Er werd gedreigd om meteen alles af te sluiten dus zonder te controleren betaalde ik het bedrag die op de herinneringsbrief stond.
Nadien controleerde ik wel mijn rekeningen en bleek dat die factuur van august WEL betaald was geweest PERFECT op de juiste datum ! Dus had ik nu 2 keer betaald! Ik belde naar het nummer die ik vond op de brief en die persoon verontschuldigde zich voor de vergissing en zei dat het teveel betaalde bedrag ging afgetrokken worden bij de volgende facturatie.
Vorige week kreeg ik plots een telefoon van iemand van proximus om te vragen waarom ik nog steeds een openstaand saldo had!! Het ging dus WEERAL over die bewuste factuur en bedrag van Augustus! ik deed alles uiteen en die persoon excuseerde zich ook en sprak over een interne communicatiefout!

als klap op de vuurpijl werd ik gisteren 3/10 Afgesloten en kreeg nog beperkte toegang tot jullie diensten! We hadden geen bancontct meer in onze winkel dus klanten konden niet betalen en gingen met lege handen naar huis!!! In de late namiddag konden we zelfs niet meer bellen met vaste lijn og GSM toestellen , geen TV meer , geen internet , NIETS!!!
ALLEMAAL ONTERECHT!
Zelfs vandaag nog na vele telefoontjes naar jullie heb ik nog enorm veel problemen gehad met vaste lijn , internet , wifi terug helemaal van nul instellen, TV helemaal terug instellen, bancontact problemen tot in de late namiddag, VELE UREN VERLIES!!!

Ik eis een uitleg en schadevergoeding voor de geleden schade van klanten die met lege handen weggingen doordat ze niet konden betalen!
Ik heb NIETS MISDAAN en ALLES steeds CORRECT betaald! TEVEEL zelfs!

Indien ik hier geen deftige reactie op krijg ga ik verdere stappen ondernemen!

2 reacties

In mijn factuur van September word zelfs al een schadevergoeding gerekend voor die bewuste onterechte aanmaningsbrief!
Reputatie 7
Badge +4
Dag Christof,

Alvast de excuses hiervoor.
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we alles voor je na.
Mvg, Koen

Reageer