Netflix

  • 15 October 2018
  • 1 reactie
  • 156 Bekeken

Bijna niet voor woorden te zeggen ben al 5 maanden mijn Netflix af te zeggen en na 5 maanden nog altijd Netflix en ik maar betalen wat een schande is dat en telkens als ik bel en ga naar de Proximus winkel zeggen ze me dat Netflix is afgesloten maar nu na al die tijd is dat nog niet zo zelf vandaag gebeld en zeiden ze me ja het is zekers weg het Netflix kanaal wel NEE HOOR wat een troep bij jullie zeg,,,

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Dag Pascal,
Misschien kan dze info je helpen
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_netflix_global/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/extra-opties/vragen-over-netflix-op-proximus-tv.html
Of ga vervolgens naar;
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_options/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/extra-opties/activeren-of-wijzigen-van-een-tv-optie-of-tv-bundel.html
Of ga naar.
www.netflix.com/youraccount.
Mvg. Wilfried

Reageer