Absurditeit bij aangifte overlijden van familielid

  • 26 October 2017
  • 1 reactie
  • 629 Bekeken

Ik heb opnieuw 35 minuten met Proximus aan de lijn gehangen daarnet.
Gisteren ook al meer dan een half uur.

Zij sturen mij vandaag opnieuw een factuur voor de maand september (32 euro + 15 euro aanmaningskosten) van mijn broer die reeds 2,5 maand overleden is.

Zij willen namelijk dat ik persoonlijk naar een proximus-winkel ga om nogmaals de overlijdensakte in levende lijve daar binnen te brengen.
Deze heb ik intussen reeds 4 maal aan hen door gemaild naar:

info@proximus.be en ook naar
doc@proximus.be.

Gisteren gaf een medewerkster van Proximus me deze mailadressen waarnaar ik zou kunnen mailen. Ik mailde zowel de overlijdensakte als de antwoordbrief van proximus dat ze alles ontvangen had.
Ik kreeg deze mails echter als 'foutief mailadres' steeds weer terug.

Echter, vandaag zegt een andere medewerkster dat ze die mails van mij wél ontvangen heeft en dat ze inderdaad de overlijdensakte voor haar ziet op haar scherm.

Naast deze overlijdensakte reeds meermaals te hebben door gemaild, is deze overlijdingsakte ook reeds 2 weken geleden per post naar hen gestuurd en heeft proximus daarop geantwoord per post dat zij dit ontvangen hebben!
Proximus heeft het dus reeds 5 maal in haar bestand.

Ze willen het dus nu nogmaals voor een 6de maal ontvangen. Geen idee waar daar het nut van is?

En niemand die zich vragen stelt waarom er zoveel mensen kampen met burn out?

Dit noemen ze dan de communicatieve vooruitgang van een mastodont van een bedrijf!
Het is om bij te wenen. En zeggen dat ik al zoveel geweend heb.

Triestig en schaamtelijk.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag Meera,

Alvast mijn excuses voor het ongemak. Kan je me via een privébericht even het betrokken gsm nummer/klantennummer doorgeven? Dan kijk ik dit graag voor je na.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella

Reageer