Vraag

Verhuisperikelen met Proximus

  • 30 October 2017
  • 1 reactie
  • 224 Bekeken

2 maanden geleden bel ik met Proximus om de verhuis van mijn Forumcentrale aan te vragen alsook de aansluiting buiten op het netwerk aan mijn nieuwbouw.Mijn zaak is een apotheek en ik organiseer heel de verhuis rond deze datum.Vandaag Proximus,morgen komt de computerfirma en wordt de stoep op mijn kosten dichtgelegd zodat we donderdag in de nieuwe apotheek kunnen starten.Alles wordt geregeld ,contract ondertekend met datum van verhuis op 30/10 ,vandaag dus.Alsof ik reeds een slecht voorgevoel had ivm de aansluiting buiten van de lasser,bel ik nog 3x tussen 10/9 en 15/10 naar Proximus om er zeker van te zijn dat alles in orde is .Elke keer wordt me ,na lang wachten,bevestigd dat alles ok is en dat ik op mijn beide oren kan slapen.Vandaag is het Dday en wie is er natuurlijk niet komen opdagen?Rarara,de lasser.Sterker nog,in het hele systeem van Proximus is er nergens ook maar iets terug te vinden dat er een interventie van de lasser is gepland voor vandaag.Een hele dag ben ik van het kastje naar de muur gestuurd en uiteindelijk heb ik nog altijd geen oplossing.Morgen staan zowel de computerfirma als de bestratingsfirma ingepland en heb ik geen internet noch telefoon.Donderdag moet de apotheek opengaan en zit ik dus dik in de miserie maar Proximus laat me volledig in de kou staan!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Vermits Px de gemaakte afspraken niet nakomt lijkt het aangewezen de nodige schikkingen te treffen om uw rechten te vrijwaren

Eventueel kan gevraagd worden om een tijdelijke 4G verbinding ter beschikking te krijgen (zonder bijkomende kosten uiteraard), cfr. reparatiegaranties hieronder
https://www.proximus.be/nl/id_catb_proximusquality/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/discover/waarom-proximus-bizz-voor-uw-zaak.html

Tevens een privé bericht met uw gegevens aan Px voor snelle respons/oplossing m.b.t. bovenstaande overmaken
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Desnoods een formele klacht met officiële ingebrekestelling aan Proximus Klantendienst Professioneel Koning Albert II laan 27 1030 Brussel overmaken

Reageer