Contract

  • 9 June 2017
  • 2 reacties
  • 168 Bekeken

Deze week had ik meerdere contacten met uw klantendienst. Ik heb immers, volgens MyProximus, 3 contracten lopen bij jullie met daaraan gekoppeld een iPhone. Ik heb nog nooit een iPhone gehad!! Ik stel een heel eenvoudige vraag: bezorg me de 3 getekende contracten. Dit kan niet ... 1ste medewerker zou me dit 's avonds nog doormailen; 2de medewerkster ('s anderendaags) zou met dit de volgende dag mailen; de medewerkster van zopas zegt me dit binnen de 2 weken te bezorgen ... De anderen mag ik, volgens haar, niet geloven. Waarom kan ik deze, op eenvoudige vraag, niet krijgen??

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag bc kust,

Stuur je klantgegevens door voor nazicht via een privébericht?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella
Blijkbaar is het een normale zaak tegenwoordig dat je zo maar een contract over kan dragen. In deze tijden dat je zelfs geen gewone pay and go kaart meer kunt krijgen. Bij mij is het zelfs bevestigd op de klantendienst van proximus. een overdrachtformulier zonder een handtekening. en toch willen ze het niet terug draaien. Ik vind dat toppunt. Sorry dat kunnen we niet en het formulier moet je gaan vragen in de winkel waar het gebeurd is. Ik wens dit hier eens aan te klagen. Ik ga er test aankoop eens op zetten .

Reageer